9.5/10
9.5/10

Erg goed! Perfecte kwaliteit en service. De klantenservice is goed bereikbaar en uitersters behulpzaam bij inmeten, vragen. Ze hebben er veel verstand van.

Hele goede klantenservice!

Het vervoersbedrijf is wat minder, communicatie liep niet goed en moest een dag langer wachten.

Prima service, vriendelijk personeel aan de telefoon

Dat er even gebeld wordt als de bestelling afgeleverd wordt.

Falco Tuinman

Prima,

op de site moet je wel weten wat je wilt, ik kwam via een google zoekopdracht 'perfectfit rolgordijn' binnen op de site en op die manier wist ik dus dat deze rolgordijnen in het...

Ik vond vooral de verpakkingsmethode erg goed. Kans op schade is minimaal.

Geen.

Exact wat ik besteld heb

Handig om de gratis stalen te krijgen, mijn eerste kleur die ik wou bestellen kwam niet overeen met hetgene het in werkelijkheid was. Fantastisch dat 5 stalen kan laten opsturen

Gijsbert Zwart

Goed werkende en duidelijke site. Prima produkt afgeleverd.

Snelle levering met aankondiging vooraf.

geen verbeterpunten, actie helemaal geslaagd

Prima, snel in huis, makkelijke website en een mooi rolgordijn.

uitleg is zeer duidelijk, keuze is groot

nog niet

Ze blijken meer kleuren te hebben dan op de internetpagina staat. Daar zouden ze meer aandacht op mogen vestigen.
Die kleuren zijn dan per telefoon en email te bestellen.

Veel kleuren. Stevige metalen ophangbeugels. Soepel lopend koord. Behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Mogelijkheid om afmetingen na invoer bestelling nog aan te passen.
Geen ophanghandleiding aanwezig bij verzending of op website.
Jammer dat bij de verzenddienst waar mee samengewerkt wordt vooraf geen tijdslot kan worden afgesproken maar dat je er een hele dag vrij voor op moet nemen.

Hallo
We zijn zeer tevreden over de communicatie en opvolging van ons order

We zijn wel tot de vaststelling gekomen bij het plaatsen dat de bordjes veel te kort zijn
We...

Vlotte communicatie

Al diverse malen rolgordijnen en jaloezieƫn gekocht.
Telefonisch perfect geholpen, stalen aangeboden en twee dagen later in huis. Mooi afgewerkt en makkelijk te monteren producten. Een dikke 10!

Ludmilla Struijkenkamp

Duidelijke site, snelle levering van kleurstaaltjes, makkelijk te bestellen via de site, snelle reactie per mail op vraag over levertijd, verwachte levertijd klopte en ook verwachte datum voor...

klantvriendelijk personeel en prima product

controle op versturen van tracking mail. eventueel half uur van te voren even bellen, zodat de klant er zeker van is dat het product komt en hoe laat.