9.5/10
9.5/10

Monique

Super blij met de nieuwe lamellen, keurig afgeleverd!
Goede service!!!

CITYSTAY

Fijne, persoonlijke samenwerking. Gratis stalen ontvangen. Tevreden van het resultaat.

Gratis stalen versturen. Vele mogelijkheden. Scherpe prijzen.

Alle kleuren beschikbaar maken per type rolgordijn.

Prima, prijs was goed, levertijd als opgegeven

Prettig aan de telefoon, snelle levering en keurig op maat. Was precies de opgegeven maat.
Goede keuze aan opgestuurde stalen.

Keurig werk geleverd

Nee, alles prima.

Annie

Zeer vriendelijke telefonistes. Ondanks dat er iets fout is gegaan werd het correct en snel opgelost. ondanks de klant ben ik een tevreden klan

Telefonisch contact en zeer goede communicatie doordat gebeld werd over de bezorg datum en de planning daarvan.

Sigrid

Fijne webwinkel.

Zeer vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. Er wordt meegedacht. Ik had een fout gemaakt met het opmeten, het bedrijf kwam daarna met een hele coulante regeling.

Ik had telefonisch besteld, omdat ik dezelfde kleur wilde als 6 jaar geleden. Was fijn geweest als toen even was gecheckt of ik inderdaad goed had gemeten inclusief de ophangsystemen.

Sigrid

Fijne webwinkel.

Je wordt goed geholpen el er een probleem is.

Gordijn is makkelijk op te hangen

Kees

Prima. Kwaliteit is super en hulp bij bestellen ook. Bijzonder voor een website.

goede kwaliteit, goede helpdesk

nee