9.5/10
9.5/10

Harm

Ongekend hoge service. Na wat pech met een rolgordijn (kleine schade) kon dit zonder problemen gerepareerd worden. Daarnaast had ik vergeten de rolgordijnen contra rollend te laten maken. Zelfs dit... Ongekend hoge service. Na wat pech met een rolgordijn (kleine schade) kon dit zonder problemen gerepareerd worden. Daarnaast had ik vergeten de rolgordijnen contra rollend te laten maken. Zelfs dit werd kosteloos achteraf nog gedaan. De service en het leuke contact springen er echt uit.

Perfect transparante stof. Ik heb veel stalen opgevraagd bij verschillende leveranciers. Maar telkens viel de transparantie zoals op de foto’s te zien was in werkelijkheid tegen. De transparante... Perfect transparante stof. Ik heb veel stalen opgevraagd bij verschillende leveranciers. Maar telkens viel de transparantie zoals op de foto’s te zien was in werkelijkheid tegen. De transparante rolgordijnen die we bij rolgordijnenwinkel vonden is ook echt transparant te noemen zonder doorkijk van buiten naar binnen.

ieke verveld

Mijn ervaring is zeer positief. Mijn bestelling en de levering zijn soepel verlopen. De kwaliteit is goed.

De website is duidelijk. Ik kon gemakkelijk mijn weg vinden.

Moniek Thomassen

Geweldige webshop

Goede service
Erg behulpzaam
Denken met je mee

Zeer tevreden met de kwaliteit

Goede kwakiteit

Lever pluggen mee voor de bevestiging

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het geven van je feedback.
Bedankt voor het geven van je feedback.
Jammer dat er geen pluggen bij de bestelling zaten, als je gekozen had voor montage op steen hadden we ze er zeker bij gedaan. Bij montage in hout zoals op de bestelling stond zijn er inderdaad geen pluggen meegeleverd.
We hopen dat je lang plezier hebt van het rolgordijn.

Anita Bijl

Zeer snelle en correcte services

Dat ze snel zijn met contact opnemen ala er vragen zijn van beide kanten

Misschien betaling via credit card mogelijk maken, ivm verzekering op zulke hoge bedragen

Positief!

Fijn dat bij het invoeren van de maten met allerlei punten rekening werd gehouden waar je zelf in eerste instantie niet mee bezig bent. Zoals ruimte voor de bediening etc.

Heel simpel bestellen, goede meetinstructie en een mooi gordijn als resultaat!

meetinstructie

Chi Fei Leong

Goed en snelle levering

Overzichtelijk

Misschien een uitgebreide collectie voor de verduister rolgordijnen. Op zich is het aanbod goed maar de design modellen waren schaars

F. Kahlman

De levering was zoals afgesproken en op de genoemde datum en past perfect.

Lees boven

Geweldige service, en nog of tenminste net zo belangrijk: geweldige rolgordijnen!

Goede en heldere communicatie

Ik zou graag de zware hanger in het koord terugzien!