9.5/10

Snelle service

Doe zo verder

Th. van Hesteren

Fraaie Duette`s.
Helaas NIET volgens afspraak geleverd.
Tevens is de kleur donkerder als het geleverde staal F 578.
Service goed.

Snelle, goede levering. Goed om de klant te bellen over afleverdatum.

Rik

Met de website zelf is niks mis mee. Alleen met de gordijnen zelf wel. We hebben Perfect Fit gordijnen gekocht, die verduisterend zijn. Dit is helaas niet het geval. Al het licht komt langs de...

De klantenservice is erg vriendelijk.

Geef graag op de website aan dat de verduisterende gordijnen van Perfect Fit totaal niet verduisterend zijn. Als je ze wilt aanschaffen omdat je een donkerder slaapkamer wilt kan je beter iets anders proberen.

Nette website
Overzichtelijk en veel keuze opties

wellicht vaste prijzen voor ene gekleurde kap e.d.
En maatadvies over de hoogte toevoegen

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

We gaan uw verbeterpunten mbt de sierkap onderzoeken of een vaste prijs een goede optie is.
Op onze meetinstructie hebben wij uitgebreid uitgelegd hoe de hoogte gemeten moet worden.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier heeft van uw rolgordijn(en)

Vlotte afhandeling en bij vragen vriendelijk deskundig advies [TEL}.

ALLES GOED VOORELKAAR

Geen track and trace ontvangen. Bezorger had de gordijnen onder afdak neergelegd terwijl ik thuis was.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wel vervelend dat de chauffeur het onder het afdak neer hebben gelegd, wij nemen dit gelijk met de vervoerder op om dit in de toekomst te voorkomen.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw duorolgordijnen.

De service en vriendelijkheid is onwaarschijnlijk goed!
De kwaliteit is zoals verwacht (prima). De maten kloppen, veilig verpakt geleverd, zelfs even gebeld om te vragen of ik thuis zou zijn...

Mooie afwerking, op maat gemaakt, goede service, snelle levertijd.

De bijgeleverde pluggen zijn van mindere kwaliteit.

Fam.Schweers

Uitstekende service, prima kwaliteit rolgordijnen

Vlotte levering van stof-stalen en ook in een prima grootte, duidelijke uitleg hoe het scherm opgemeten moet worden, goede nabelservice zodra het scherm geleverd werd: bent u thuis en klopt de kleur van de kap bij het doek wat u besteld heeft ? Kap kwam door transport beschadigd aan. Nieuwe kap is vlot en zonder gedoe nageleverd. Echt keurig !!

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van de feedback.

Het duorolgordijn was inderdaad beschadigd aangekomen maar gelukkig hebben wij het snel voor u kunnen oplossen. Een goed service naar onze klanten vinden wij dan ook erg belangrijk.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier heeft van uw duorolgordijn.

Bert

Een beetje modeverschijnsel dat er door bijna elke internetwinkel om een beoordeling wordt gevraagd, want als klant en betrouwbare leverancier is het toch heel normaal dat je zaken goed met...

Keurige veilige verpakking.

Een simpele werktekening a la Ikea zou wel makkelijk zijn. Nu moest ik weer even op de tablet een filmpje opzoeken. Geen probleem overigens, maar ik kan me voorstellen dat er klanten zijn die daar anders over denken.

Drieghe Miriam

Heel overzichtelijke en duidelijke website met praktische tips en veel informatie.
Snel antwoord gekregen (via mail) op een bijkomende vraag.
Termijn levering zoals afgesproken.

Mooie duidelijke website.