9.5/10
9.5/10

Ronny

Wij hadden ene zwart duo rolgordijn besteld, met een zwarte kap.
Omdat ik bij het maken van de bestelling niet had gezien dat er meerdere kleuren koorden waren had ik maar een zilveren koord...

Proactief bellen voor kleur van het koord

Verbeterpunten kunnen zijn het beter tonen van de verschillende kleuren koord op de website
bij de inmeetmaten erbij vermelden wat je erbij moet tellen voor de hoogte van de kast. Deze kon ik nergens vinden.

Ik heb inmiddels al twee keer gebruik gemaakt van de online rolgordijnwinkel en ben zeer tevreden.

Na mijn bestelling had ik geen bevestiging ontvangen. Dit zou wel fijn zijn aangezien je ook al betaald.

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wat vervelend dat u de orderbevestiging niet gekregen heeft, maar uiteraard zal deze altijd naar onze klanten gestuurd worden. In een heel enkel geval horen wij dat deze in de ongewenste email terecht komt, wellicht dat dit ook bij u het geval was.
Wij hadden u uiteraard handmatig de bevestiging willen sturen.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw Duette® gordijn.

Onze ervaring is zeer positief. Zeer mooie lamellen. Het monteren ging zeer vlot en de service vanaf het bestellen tot het leveren was super.

Goede snelle en professionele service

Goede ervaring

snelle levering

Prima ervaring!

Heel vriendelijke klantenservice, nemen de tijd uit te leggen hoe je gordijn moet monteren.

Geen, ik koop hier graag weer.

Netjes geleverd en goede prijs

Sneller leveren

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Onze Duette® gordijnen worden niet door ons zelf gefabriceerd en daardoor is de levertijd circa 3 weken, en uw order is binnen deze periode geleverd. Hopelijk is alles helemaal nar wens.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw Duette® gordijnen.

anne van ZUNDERT

Mijn ervaring is zeer positief goede begeleiding tijdens bestelling op de site. de vragen die ik had werden gelijk terug gekoppeld. lekker grote stalen

de communicatie

Mooie afwerking, goede verpakt bij aflevering. Enkel jammer geen montage voorschrift schrok een beetje af maar lag eigenlijk voor de hand.

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Op de website hebben wij een mooie video staan hoe de perfect fit gemonteerd moet worden, maar gelukkig heeft u deze goed kunnen monteren.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw perfect fit rolgordijn.