Robert Spallink

Zeer goed

Contact

Dekker

Uitstekend.

Past precies, wordt goed verpakt geleverd

Er zitten extra reserve lamellen bij, dat is prima maar was me niet bekend. Dit is een niet vermeld verkoopargument, waarmee men zich kan onderscheiden van andere leveranciers.

JM Peels

Klantenservice next level!

Uitstekende klantenservice

Marjon Van assem

Met een woord fantastisch

Alles,mega goede ervaring

Zou echt geen verbeterpunten weten!

Petra Tas-Kramer

Snelle en vriendelijke service

Duidelijke website, snelle en goede reactie op vragen, toesturen proefstukjes was heel goed, levering ook snel en netjes.

Wat ik wel heel jammer vind, is dat het op de foto’s op de website niet goed te zien is dat er bij de perfect fit duettes een heel frame op mijn houten kozijn komt. Waarschijnlijk doordat het op de... Wat ik wel heel jammer vind, is dat het op de foto’s op de website niet goed te zien is dat er bij de perfect fit duettes een heel frame op mijn houten kozijn komt. Waarschijnlijk doordat het op de plaatjes witte kozijnen met een wit frame zijn.
Ik had duettes gekozen die bij de kleur van mijn kozijn passen (die zijn dus niet wit) maar nu blijkt er een aluminiumkleurig frame omheen te zitten. Dat had ik niet verwacht. Het is ok nu, maar als ik het had geweten had ik een andere keuze gemaakt.

Peerke

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Ruim assortiment

Wanneer je vanuit een Android omgeving 3 perfect fit rolgordijnen van verschillende afmetingen bestelt, moet je telkens alle gegevens opnieuw intypen. En oppassen dat de gewenste kleur niet op de... Wanneer je vanuit een Android omgeving 3 perfect fit rolgordijnen van verschillende afmetingen bestelt, moet je telkens alle gegevens opnieuw intypen. En oppassen dat de gewenste kleur niet op de default (wit) staat. Dat zou wat handiger moeten kunnen.

Anne Holemans

Super

klantvriendelijkheid

filip delmeiren

Uistekend

goede inlichtingen via mail en telefoon

kan niet verbeterd worden

Marjolein Klok

Bestelling los onderdeel

Vriendelijk telefonisch contact, snelle service

Erica

Heel positief, goede hulp bij het opmeten

hulp bij opmeten