9.5/10
9.5/10

Arjan

Heel goed! Goede service, goede hulp bij inmeten en vragen, snelle levering en erg klant gericht! Mooi product, ziet er strak en netjes uit en zoals op de foto’s weergegeven

Zeer goede service en klantgericht contact. Fijne mensen om contact mee te hebben, ze helpen je echt verder met als doel een mooi product te krijgen

Perfect. Telefonisch gecontacteerd voor de levering. En gekregen wat ik gevraagd had. Bedankt

Carine brands

Correct en mooi werk geleverd!!!

Jurian bos

Erg makkelijk en duidelijke informatie op de site

Duidelijke site en alle vervolgstappen gaan erg makkelijk.

Niet.

R J van der Marel

Prettige samenwerking gericht op het zo prettig mogelijk laten verlopen van de invulling van de wensen van de klant en daaruit voortvloeiend natuurlijk de levering van het product.

Er is de bereidheid om samen met de klant vooraf veel contact te hebbe over de details van het te leveren product.

Online lamellen besteld voor onze zolderkamer. Na het ontvangen van een aantal kleurstalen snel de keuze kunnen maken, en de bestelling werd binnen anderhalve week naar tevredenheid geleverd.

Het ontvangen van stalen voorafgaand aan de daadwerkelijke bestelling vergemakkelijkt de uiteindelijke keuze enorm!

Karin Mes

Prima personeel, deskundig en coöperatie

Bijzonder deskundig en coöperatief.

neen

Maes

Heel vriendelijk aan de telefoon .producten worden netjes afgeleverd en worden goed verpakt .

Past perfect wat ik heb besteld

Prettig en snel geholpen. Prachtig gordijn.

J van den Heuvel

We werden gebeld de dag voor levering dat er mogelijk geen schroefjes in de verpakking van een rolgordijn zaten daarom waren er onder het deksel extra schroefjes toegevoegd. Nou die waren hard nodig...

De afmetingen klopten en ze waren keurig verpakt. Duidelijk aangegeven welke 1-2 enz. was.

Beter controleren of alles compleet is, mogelijk door een 2e persoon.
Ik zou het ook prettig vinden als er een rekeningoverzicht bij de bestelling zou zitten. Nu had ik alleen een zelf geprint bestelformulier.