9.5/10
9.5/10

Pepijn

Positieve ervaring heel tevreden

Correcte beschrijving op site en snelle levering.

Heel goede materialen en heel snel geleverd.

Juiste maat, past perfect. Goede afwerking.

Altijd een beetje eng om "ongezien" dingen als lamellen op internet te kopen. Het product bevalt me uitstekend. Goede kwaliteit. Het beantwoordt exact aan de door mij opgegeven afmetingen.

De kwaliteit van het product is uitstekend. Lamellen hangen mooi en zijn prima te verstellen.
Product is uitstekend en veilig verpakt.
Bezorging wordt keurig geregeld. Door een medewerker werd een dag tevoren gebeld of de levering de volgende dag zou schikken. Op de bezorgdag zelf een mail ontvangen waarin tamelijk nauwkeurig het bezorgmoment werd aangegeven. Zelfs de bezorger belde nog even dat het iets vroeger (!) zou worden.

Levering zou misschien iets sneller kunnen.

rademaker

Online assistentie werkt super en direct zonder wachttijd
wij hadden al eerder iets besteld maar hadden nog 1 raam die buiten alle afmetingen viel. Gelukkig waren ze bereid een uitzondering te...

Nabellen en klantvriendelijkheid

Op de site's staan maten -> dit moet je opgeven.
Bij ons heeft bij alle ramen een timmerman de maten accuraat opgemeten, maar als je ze naar beneden doet als je rolgordijnen geheel gesloten wilt hebben moeten we ze doorrollen -> ofwel aan de onderkant zijn ze niet geheel sluitend mits je ze op de vensterbank wat meer laat zakken en die staat niet mooi.
Als tip zou ik willen voorstellen dat het bedrijf als optie geeft dat ze een nacontrole komen doen aan huis of alles goed is.

John van ostade

Goed geen problemen

Goed materiaal

Snel, servicegericht en klantvriendelijk

Het bleek redelijk makkelijk om met behulp van de meetinstructies zelf lamellen in te meten en daarna de bestelling te plaatsen.

Lever een gewichtje mee voor het 'pakket-verschuif' koord van de lamellen. In ingeschoven stand hangt het koord nu uit de rails. In uitgeschoven kant hangt het bedieningskoord er 'lummelig' bij. Ik heb geprobeerd hier voor de geleider van de open-dicht bedieningsketting om het koord op zijn plaats te houden, maar na montage van deze geleider bleek deze zo ver uit te steken dat de uiterste lamel daar tegen aan draaide.
Aan de lamellen die uit de verpakking kwamen zat statisch geladen witte schilfers. Die waren lastig te verwijderen. Had dat niet voorkomen kunnen worden?

Mandy

Goede site, vriendelijk personeel, mooie en goede kwaliteit produkt. Alleen 1 puntje, dat er geen inzage was over de order of deze al binnen was. Maar daarentegen werd diezelfde dag nog contact...

Zeer goed verpakt zodat het produkt niet kan beschadigen.

Geen.

Emil

Voor de tweede keer rolgordijnen besteld bij Rolgordijnenwinkel.nl, opnieuw heel goed geholpen en onze bestelling werd ook snel geleverd.

Snelle reactie bij problemen en heel prettig opgelost.

Van Herreweghe Angelique

Gordijnen zijn prima!!! Servies aan de telefoon en leverancier zijn TOP!!

Mooi zonwerende