Annet

Makkelijk bestellen en goede info over levertijd

Service

rob van der linden vooren

Snel geleverd, goed verpakt, eenvoudige installatie en heel blij met het resultaat.

Vragen die ik had over het inmeten werden vriendelijk en duidelijk beantwoord door de dame aan de telefoon. Bereikbaarheid prima in orde!

heldere communicatie, eenvoudige installatie; alles zoals verwacht

toelichten bij installatie perfect fit dat de klemmetjes zich makkelijker laten plaatsen onder de raam rubbers door ze eerst met een hoekje, dan schuins in te steken

Dirk-Jan van den Berg

Prima gordijn, snel geleverd, makkelijk te bevestigen

overzichtelijk / duidelijk

RAL kleuren toevoegen geeft mensen de mogelijkheid nog beter inschatting te maken van de kleur.

Pascal Pronk

Prima service, zelfs op afstand. Stofstaaltjes per post verstuurd, snelle offerte en heel snel thuis geleverd.

Snelle service

als ik iets moet verzinnen, misschien meer aandacht voor after sales.

wilfred knipping

Zeer goed, goede en vriendelijke contacten gehad. Product is goed, maar dit wisten we al.

je kunt proeflapjes bestellen, kom je nog niet uit, dan kijken zij voor je mee wat ze evt nog meer in het assortiment hebben zitten. (niet alles staat op de site). Ik heb een foto gestuurd met wat... je kunt proeflapjes bestellen, kom je nog niet uit, dan kijken zij voor je mee wat ze evt nog meer in het assortiment hebben zitten. (niet alles staat op de site). Ik heb een foto gestuurd met wat ik heb en met wat ik ongeveer zoek. we hebben hier een uitgebreid advies gekregen met natuurlijk bijpassende monsters.

ik mis de gewichtjes aan de koorden. deze had ik graag er los bij besteld.

G.Janssen

Heel goed geholpen

Goede persoonlijke service

Marije van der Put

Goede service, mooie kwaliteit

snelle levering, duidelijke instructie, mooi gordijn

Sander van Werhoven

Goed bedrijf wat mee denk met klant !!

het mee denken met klant

Tanya Hoekstra

Goede service!

Persoonlijke aandacht

Johan uw makelaar

Fijne ervaring en meedenken van bestellen en levering

duidelijke uitleg

nvt