C. de Rijke

Snelle levering. Afmetingen van het product komen volledig overeen met de maatopgave in de bestelling. Helaas bij 1 van de 4 jaloezieën wel een productiefout. Deze tekortkoming werd na een mailtje... Snelle levering. Afmetingen van het product komen volledig overeen met de maatopgave in de bestelling. Helaas bij 1 van de 4 jaloezieën wel een productiefout. Deze tekortkoming werd na een mailtje met foto's en een telefoontje op vlotte- en adequate wijze opgelost. Klasse!

Snelheid en bereidheid om klachten tot een goed einde te brengen.e

Die vraag over de koordlengte snap ik nog steeds niet. Lengte koord is altijd de hoogte van de te bestellen lamellen. Vraag moet daarom misschien zijn hoe hoog men het koord-uiteinde, in opgehaalde... Die vraag over de koordlengte snap ik nog steeds niet. Lengte koord is altijd de hoogte van de te bestellen lamellen. Vraag moet daarom misschien zijn hoe hoog men het koord-uiteinde, in opgehaalde toestand, onder het plafond wil hebben?

J.M van der Meijde

Prima geregeld snelle service

geen verbeterpunten wat ons betreft. Helaas voor de vervoerder paste het niet in de lift en moest hij met de trap drie hoog

Erik Verbeet

Het opgeven van de bestelling is eenvoudig en duidelijk.

Marco Reubzaet

Top produkt en fijne website met duidelijk bestel- en leverproces

Makkelijk. Heldere uitleg

Angélique Simons

Snelle staaltjes levering. Gemakkelijk om te bestellen wegens duidelijke informatie op het bestelformulier. Snelle levering

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Snelle levering

KD De Vos

Zeer goed

Goede aflevering

John Koene

Dit was voor mij de eerste bestelling bij rolgordijnwinkel.nl en meteen een blijvertje, zeer positief verrast door de mooie en degelijke kwaliteit van het in mijn geval geleverde rolhor.
In het...
In het verleden elders besteld, kwaliteit en uitstraling minder.
Kortom, zeer tevreden.

Duidelijke en overzichtelijke site

Freek Van de Sande

Bestellen ging zeer vlot en was duidelijk. Product voldoet aan verwachtingen. Hoewel ze niet 100% recht hangen en dat de pakkethoogte veel meer is dan wat op de website staat.

Eenvoudig te bestellen en vlot geleverd.

Maaike Boomstra

Doet wat het belooft

Levering op tijd en accurate klantenservice

Bij de afrekenpagina nogmaals waarschuwen voor opmeten plus 3,5 cm montagesteun

Ton Botermans

Uitstekend in alle opzichten

tijdijge en juiste levering en goed verpakt

ga zo door