Kay Schasfoort

Super

Duidelijke website, goed product, snel geleverd

Monika Rutkowski

Ik heb gekozen voor de op maat gemaakte verduisterende gordijnen. Helemaal gesloten, geven ze te veel licht langs de zijkanten. De gordijnen verduisteren de kamer slechts voor 60%

Communicatie gaat vlot.

Meer informatie over het plaatsen van de clips, dit was onduidelijk op de website. Had graag info op voorhand gehad dat de gordijnen niet volledig verduisterend zijn.

Johan Verhage

Aankoop 2 rolgordijnen

levering snel en produkten zijn van prima kwaliteit (èn op maat)

de transportfirma gooide de rol over een hoge tuinmuur, onwezenlijk !

Lijnie Poortvliet

Heel fijn geholpen

Telefonisch advies is erg fijn

Aleksey Savkin

Great service!!!

Very friendly and clear ordering process. You get exactly what you expect!

Please keep it this way

Mikkel Eats It

In één woord: fantastisch. Zoals het hoort eigenlijk. Ik heb bij in het bestelproces voor twee ruimten in mijn woning een service gehad welke ik als uitmuntend mag kwalificeren. Van de beantwoording... In één woord: fantastisch. Zoals het hoort eigenlijk. Ik heb bij in het bestelproces voor twee ruimten in mijn woning een service gehad welke ik als uitmuntend mag kwalificeren. Van de beantwoording van de vragen, via het snelle ontvangen van kleursamples tot aan het plaatsen van de bestelling. Ik heb in mijn woning een vrij specifieke situatie met een Frans balkon en bijbehorende deuren en had hiervoor echt maatwerk nodig. Dit maatwerk is geleverd en ik ben 101% content met het materiaal, de kleurstelling en de kwaliteit. In dit laatste zit echt een merkbaar verschil met de bouwmarkten en dat merk je als je het rolgordijn gaat ophangen. Het materiaal is heel vriendelijk en omdat alle maten tot op de milimeter kloppen conform de bestelling hangt alles superstrak aan het kozijn.

Snelle responsetijd en antwoord op echt alle eventuele vragen welke je hebt.

Geen verbeterpunten

Dominik DHooge

Tiptop

perfecte klantenservice, controle van oudere bestellingen om te zien dat je jezelf niet hebt vergist

doe zo verder

Cornelie van Zuuren

Prijs kwaliteit top

makkelijk te bestellen

nvt

Ina Janse

Uitstekend

Logische manier van uitzoeken wat je wilt bestellen.

Hooguit een berichtje wanneer je de bestelling kunt verwachten. Verder geen opmerking.

Josephine van Zonneveld

Bijzonder goede ervaringen

Het sturen van stalen en hulp indien nodig