s peters glas en shilderwerken

Goede service en flexibele

flexibel waneer het een vergeten bent komen ze gewoon een andere data

M-case

Geen omkijken naar

Verwerking van bedrijfsafval is niet echt een sexy product, meer een noodzakelijk kwaad. En dat is bij Rolbakkie uitstekend geregeld: plaatsing van de container was snel geregeld en de prijs is... Verwerking van bedrijfsafval is niet echt een sexy product, meer een noodzakelijk kwaad. En dat is bij Rolbakkie uitstekend geregeld: plaatsing van de container was snel geregeld en de prijs is goed.

Wel net na de jaarwisseling (vrijdag 2 januari, 08.15 bleek) een lediging gemist doordat de nieuwe kalender nog niet online beschikbaar was. Daarover gebeld waarbij werd aangegeven dat 1x in de 4 weken ledigingen gewoon doorgeteld zouden worden en ik had kunnen nagaan dat die vrijdag weer een lediging zou zijn. Verwarrende eraan was dat er in een eerdere mail wel expliciet naar de kalender werd verwezen waardoor ik dacht dat er wellicht een andere ophaaldag zou worden aangehouden.

Uiteindelijk is na nogmaals overleg wel de container uit coulance kosteloos geleegd. Eind goed al goed dus, en ondanks die tegenvaller ben ik ook niet overgestapt naar een andere aanbieder. (Komt deels ook door de gratis plaatsing maar pakweg € 50 ophaalkosten bij beëindiging van het contract, maar dat is bij alle aanbieders zo).

Conclusie: goed voor elkaar. Ook goede ervaringen met zusterbedrijf Bouwbakkie.

ak stuij transport

netjes op tijd geleegd, goede afspraken mee te maken

Goede service

altijd op de afgesproken tijd het afval ophalen. goed gedaan.

Aa-computers

Altijd keurig netjes en op tijd geleegd

Prima, kleine verbeteringen altijd mogelijk

Goede ervaring, het bedrijf doet wat het moet doen. Wanneer er iets niet goed gaat, merk je pas hoe goed ze zijn. Mij viel op dat ik voor een support NOGMAALS mijn gegevens moest invullen terwijl... Goede ervaring, het bedrijf doet wat het moet doen. Wanneer er iets niet goed gaat, merk je pas hoe goed ze zijn. Mij viel op dat ik voor een support NOGMAALS mijn gegevens moest invullen terwijl zij mij al lang kennen. Heel suf. Wanneer je ingelogd bent op hun portaal moet het niet meer nodig zijn om je gegevens in te vullen wanneer je een support aanvraag indient. Verder: 1 week of 2 werkdagen voor iedere lediging zou ik graag een email willen ontvangen. Dat frist op, want het leegmaakschema heb ik niet in mijn hoofd zitten

Reactie Rolbakkie.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback en verbeterpunten!
Bij een supportaanvraag worden nu automatisch uw gegevens meegezonden wanneer ingelogd.
Verder is mogelijk een notificatie te ontvangen...
Bedankt voor uw positieve feedback en verbeterpunten!
Verder is mogelijk een notificatie te ontvangen voor iedere lediging.
U kan notificaties activeren door in te loggen en in het menu te klikken op de tab "Notificaties".
Na activeren ontvangt u voor een dag voor iedere lediging een herinnering per e-mail.
Rolbakkie.nl

Afspraken over lediging en incasso worden keurig nagekomen.

Easy Way Breda.

Kontainer ledeging.

De kontainer voor vertrouwelijke informatie wordt een keer per maand netjes volgens de ingeplande datums door een keurige chaufeur leeg gemaakt .

Netjes en op tijd