Jan Vernooij

Starre organisatie die niet begrijpt waar een ondernemer behoefte aan heeft. Serviceniveau laag.

nope

We hebben 2x opgezegd door het contactformulier in te vullen. Deze is voor het gemak niet bij Rolbakkie aangekomen. Dan wordt aangegeven dat de opzegging niet per kalendermaand werkt, maar per... We hebben 2x opgezegd door het contactformulier in te vullen. Deze is voor het gemak niet bij Rolbakkie aangekomen. Dan wordt aangegeven dat de opzegging niet per kalendermaand werkt, maar per factuur. Dus zitten we nog langer aan Rolbakkie vast. Wanneer de opzegdatum nadert proberen ze weer onder de opzegging uit te komen door te zeggen dat we de opzegging niet hebben bevestigd. Niet te geloven! Als je dus wilt opzeggen bij dit bedrijf raad ik je aan om dit per aangetekend schrijven te doen!

S van der Linden

Zeer slechte ervaring, container buiten aangeboden volgens extern bedrijf dat zou moeten komen legen zou hij er niet zijn en zijn gegaan zonder te legen. Nu net voor de kerst met deze top drukte!... Zeer slechte ervaring, container buiten aangeboden volgens extern bedrijf dat zou moeten komen legen zou hij er niet zijn en zijn gegaan zonder te legen. Nu net voor de kerst met deze top drukte!

Na contact met rolbakkie zeggen ze eigenlijk je hebt pech of betaal nog maar een keer!

Niks!

Arno

Wij zijn totaal niet tevreden, de klantenservice is heel erg klant onvriendelijk, ze ontkennen alle problemen en zeggen: U moet gewoon betalen.

Alles prima.zonder problemen. Het zou prettig zijn als de bak ook schoongemaakt word

Miriams Haarmode

Voor zover ik er kan over oordelen....prima!

Snelle service als je ergens om vraagt....duidelijk.

Johnscootershop en Autoverhuur van den beuken

Wel goed

Eva Voorhamm

Wij zijn totaal niet tevreden, de klantenservice met name Monique is heel erg klant onvriendelijk, nooit kan bij haar iets telefonisch altijd moet er worden gemaild en dit mailt zij ook met een zeer... Wij zijn totaal niet tevreden, de klantenservice met name Monique is heel erg klant onvriendelijk, nooit kan bij haar iets telefonisch altijd moet er worden gemaild en dit mailt zij ook met een zeer scherpe ondertoon, bellen met haar is niet mogelijk doordat je het gevoel als klant teveel te zijn, door deze zaken zijn wij overgestapt naar een andere partij en hierdoor ook ons abonnement opgezegd!