Lotte Coret

Altijd betrouwbaar en vriendelijk geholpen..snelle levering en netjes verpakt TOP zaak

Snelheid, vriendelijk, goed verpakt!

Gewoon zo door gaan

Roy Bahgio

Uitstekend. Gaan net iets verder met hun service dan anderen.

Service

Lwroy

Snel, simpel besteld en volgende dag in huis top service

Vriendelijk en goede service

kuiper

weet ik niet

post.nl 2 dagen

Huijs

Alleen maar positief

denken mee en melden zich bij klant als ze denken dat klant fout maakt of dat klant beter anders kan bestellen

zou mooi zijn als je als klant eigen bestellijst aan kon leggen waar je bij een volgende bestelling alleen nog maar aantallen hoeft in te vullen

Pieter

Uitstekend

Eigenaar weet veel

Nee

Duister

Super goed

Snelle levering en bij het tekort aan voorraad toch snel oplossen !!

Ontevreden klant

Matig, iets besteld en veel berichten ontvangen dat het onderweg is, zelfs geleverd is maar nog niks ontvangen. Mail gestuurd en geven aan dat het aan post.nl ligt. Dit vind ik altijd te makkelijk,... Matig, iets besteld en veel berichten ontvangen dat het onderweg is, zelfs geleverd is maar nog niks ontvangen. Mail gestuurd en geven aan dat het aan post.nl ligt. Dit vind ik altijd te makkelijk, zelf met post.nl gebeld (uur in de wacht) en geen uitkomst.

Waar is de service gebleven van een retailer dat ze nog iets voor een klant willen beteken. Nu is overhandigen aan post.nl en dan zien ze wel.

Reactie Rokerswinkel.nl:

Post.nl heeft u pakketje 1 dag later dan de bedoeling was toch nog bij u afgeleverd. wat precies hier de reden van was kunnen wij ook niet achterhalen.
Gelijk gaan bellen met post,nl heeft geen...
Gelijk gaan bellen met post,nl heeft geen zin vaak is even geduld de beste oplossing. Soms is het gewoon te druk en komt het iets later.

Anneke van Berlo

Goed, vriendelijk, behulpzaam en goede kennis.

De kennis

Nee