Duncan Stevense

Alles in orde, snel geleverd!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Nee

Greweling

De bestelling is niet bij mij in Renesse afgeleverd maar bij een afhaalstation in Goes, 45 kilometer verderop. Klantenservice zei dat dit prima was

Keen

Bezorg de bestelling op het juiste adres

Reactie Rokerswinkel.nl:

Wij kunnen niet in uw originele bestelling het aflever adres veranderen. Het opgegeven aflever adres is het zelfde als op het verzendlabel. bij ons kan dus niets mis zijn.

Berg

Goed en snelle levering.bij vragen duidelijk antwoord via app

Uitleg bij vragen

Wendy Ch

Uitstekend

Veel voorraad, goeie prijzen en snelle verzending

Vincent

Top service

Snelle en goede levering

Niks ga zo door

anton

Vriendelijk geholpen

erg duidelijk

Dennis

Uitstekende service, snel bezorgd!

Snelle bezorging

nvt

Chantal

Snelle verzending en goede service

Weet ik niet

D. Haasnoot

Goed, wordt snel geleverd.

Annet Struijf van Tittelboom

Ik ben zwaar teleurgesteld, bestel nooit weer bij jullie. Afzetterij!

Snel geleverd

Beetje jammer dat er niet meegedacht wordt, ik dacht dat ik een complete set had besteld, maar bleek alleen batterij te zijn. Er moest dus nog een clearomiser bij, weer losse bestelling. Al met al... Beetje jammer dat er niet meegedacht wordt, ik dacht dat ik een complete set had besteld, maar bleek alleen batterij te zijn. Er moest dus nog een clearomiser bij, weer losse bestelling. Al met al bijna 40 euro lichter en een verbrande coil!!

Reactie Rokerswinkel.nl:

Na diverse mails en aangeboden oplossingen begrijpt deze mevrouw niet dat losse onderdelen nou eenmaal duurder zijn als een complete set. wij sturen netjes op wat besteld is. Naderhand korting... Na diverse mails en aangeboden oplossingen begrijpt deze mevrouw niet dat losse onderdelen nou eenmaal duurder zijn als een complete set. wij sturen netjes op wat besteld is. Naderhand korting gaan vragen omdat 2 x een los onderdeel toch een set dat klopt gewoon niet. Ook de aangekochte producten bestaan helemaal niet als set!