Ilayda

Echt een top service!! Vandaag is Lesly langs gekomen. Vriendelijk en keurig werk afgeleverd. Ik ben super blij!!! Bedankt voor de service!!

Reactie RodeBak.nl:

Thnx !

Dennis Coors

Duidelijke en snelle communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Na telefonisch contact via website container aangevraagd, alles was duidelijk en overzichtelijk. Prima afspraken nagekomen, zeer correcte en aardige chauffeur in dit geval van Renewi, erg tevreden... Na telefonisch contact via website container aangevraagd, alles was duidelijk en overzichtelijk. Prima afspraken nagekomen, zeer correcte en aardige chauffeur in dit geval van Renewi, erg tevreden dus.

Frans Masselink

Zeer goed

klantgerichtheid

Inge Nieuwerth

Klein minpuntje qua levering. De container zou tussen 13.00 en 17.00 bezorgd worden maar kwam pas om 19.30. Was fijn geweest om dat weten en ik niet de hele middag in huis moest blijven. Verder prima

Zie hierboven

Reactie RodeBak.nl:

We doen ons best om voor 17.00 de container af te leveren, helaas door extreme drukte zien we soms niet welke klanten we nog moeten bellen, excuses daarvoor

Oolbrink

Goed, snel en volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Alles volgens afspraak en zelfs een mail met welke dag de container opgehaald werd.

Cindy Deppenbroek

Ik ben blij met de vrijheid die het online inplannen van een glazenwasser geeft. Vandaag is Lesly geweest. Vriendelijk en keurig werk afgeleverd. Aandacht voor mijn ramen en een vriendelijk woord.

Grobben

Dank je Lesly voor weer een top service . Alles is weer mooi schoon en netjes achter gelaten .

Hele fijne ervaring met de glazenwasser Lesly

Marlou Snijders

Makkelijk om een glazenwasser te boeken. Vandaag was Lesly bij ons, aardige man en heeft keurig werk afgeleverd. De ramen blinken weer! Top, bedankt!

Ramon Esman

Makkelijk online regelen, container op gewenste monent gebracht.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een telefoontje wordt de container opgehaald zonder dat je ervoor thuis hoeft te blijven.