Lizette van Dijken / Groningen Airport Eelde

Betrouwbaar

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Samen bedenken en implementeren we de strategie voor online campagnes. Het doel is om de bekendheid van de luchthaven en haar bestemmingen te vergroten. We concepten, testen en optimaliseren constant. In 2017 hebben we een passagiersgroei van meer dan 25% behaald.

Janneke van Deel / Insite Security BV

Krachtig

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Leerzaam, to the point, intensief.

Erwin

Uitstekend - Dikke duim!

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Rene Poel heeft ons (Clinique Dr Don) op een prettige en duidelijke manier duidelijk gemaakt hoe Adwords werkt. Het was goed te merken dat hij dit vaker gedaan heeft en en vertelde geen algemeen verhaal. Hij had goed zijn huiswerk gedaan want door de uitleg/training toe te spitsen op onze clinique maakte hij ons op praktische wijze duidelijk wat Adwords voor ons kan betekenen. Ga hem zeker aanraden bij bekenden die willen weten hoe het Adwords mechanisme in elkaar steekt.

Wijnpakhuis.nl

Top voor elkaar!

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Sarah heeft me de geheimpjes van het vak laten zien. Of ik net zo goed als in2search onze campagnes kan voortzetten, moet nog blijken - de tools heb ik in ieder geval. Bedankt!

Professioneel

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Prima training, veel duidelijk geworden.
Op eigen locatie een prive training is een aanrader.

Gemeente Oosterhout

Maatwerk op locatie, leerzaam en zeer verhelderend

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Een leerzame training, heel verhelderend. Heel fijn dat de training kon worden afgestemd op onze situatie, het was echt maatwerk. Ook de nazorg heel goed; bij twijfel kun je altijd even contact opnemen. Goede service!

Arriva Touring

Aanrader!

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Pieter Majoor en Sarah Euwema hebben mij een GA training gegeven. Wij wilden meer weten van GA en wat we eruit kunnen halen. Aan welke "knoppen" kunnen we draaien en we wilden GA beter begrijpen. Stapsgewijs zijn we door GA gelopen. De training heb ik in 2 delen gevolgd, dit zodat we in de tussenliggende tijd ook na konden denken en extra vragen in deel 2 konden behandelen. Leuk team, gemotiveerd, veel kennis en leveren absoluut maatwerk.

Ingrid Buwalda

Praktisch

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

In de zomer van 2014 heeft René Poel, online advertising specialist bij in2search, me bijgepraat en uitleg gegeven over het gebruik en de praktische toepassingen van Google Analytics. Ik was op zoek naar iemand/een partij die de mogelijkheden op dit gebied helder kon uitleggen en tegelijkertijd ook bruikbare tips voor het toepassen ervan kon geven, zonder te verzanden in de – oneindige – mogelijkheden van Analytics. En dat heeft René gedaan. Een praktische Google-Analytics training!

RUG - Faculteit der Letteren

Enthousiasme

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Online adverteren is voor Lennart Moes van in2search een tweede natuur. Hij kent alle kneepjes van het vak en staat vol enthousiasme klaar om die over te brengen op zijn cursisten. En ook nog eens op maat, rekening gehouden met de wensen die spelen in ónze specifieke branche. Een zeer leerzame middag, met tips over o.a. het belang van goede advertentieteksten, de groei van mobile search en retargeting. We kunnen direct aan de slag!

RugZorgKliniek

Top!

Wat vind je van de samenwerking met Rocket Digital?

Vandaag een topdag gehad: verdiepingscursus Google AdWords van Pieter Majoor van in2search Trainingen. Veel geleerd over onder anderen: het belang van Quality Score en Remarketing. Bijzonder nuttige cursus die ik elke ondernemer kan aanraden.