7.9/10
8.3/10
8.3/10

Yvonne van der Veen

Producten keurig op tijd ontvangen, helaas niet wat wij wilden. Echter twee weken na retour mijn geld nog niet retour ontvangen. Teleurgesteld!

Vermelden dat je producten zelf in elkaar moet zetten en veel sneller geld terugstorten na retour, klant wacht er namelijk op!

Slecht. Late levering en heb nog een deel niet ontvangen.

Niks

Communicatie

Jos

Standaard veel langere levertijden dan beloofd

Ondanks de mooie spullen die Robin Design levert, wij hebben namelijk al meerdere bestellingen hier gedaan, heb ik moeite met de...

Mooie spullen

Wees eerlijk over je levertijden, de aangegeven levertijden op de website kloppen standaard voor geen meter. Mochten producten ondanks de beloofde levertijd niet op tijd geleverd kunnen worden, communiceer hier dan pro-actief over.

Prima service. Prettig contact en alles is vlot en naar wens geregeld.

Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Het was niet helemaal duidelijk of ze ook op zaterdag konden leveren. Wel dus!

Z van den Brink

Goede service telefonisch geholpen omdat het met de bestelling niet lukte on deze te plaatsen

Ja prima snelle levering

klant

De levering heeft 3 maanden op zich laten wachten. Terwijl op de site stond dat het binnen 5 werkdagen zou worden bezorgd. Over de vertraging is naar mij niks gecommuniceerd. Ik heb hier zelf...

Als een bestelling vertraging op loopt communiceren naar klanten.

Super alles verliep naar wens

Gewoon correct! Goede communicatie sterke prijs!

voorlopig geen

Karin

Prima service, product snel en onbeschadigd thuis ontvangen!

Snel

Niet

Netjes ingepakt

Wel een relatief grote doos in verhouding

Zie verbeterpunten en tips

Prijs is scherp

Communicatie naar de klant toe is onvoldoende en de levertijd enorm lang. Op de site stond 5 tot 10 werkdagen. Heb ruim anderhalve maand op mijn bestelling moeten wachten en zelf een aantal mailtjes gestuurd met de vraag wanneer het zou worden geleverd. Dat werd iedere keer wel beantwoord maar bleef vaag. Advies is om de klant direct in te lichten als een bestelling op zich laat wachten en houd, wanneer het lang duurt, zelf contact met de klant.