7.9/10
8.3/10
8.3/10

Naomi

Fijne en goede levering

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden worden. En leuk dat je weer direct korting spaart bij aankoop van je product voor een volgende keer.

Ik mis alleen de mogelijkheid om iets als favorieten aan te vinken want ik zie wel dat er een favorieten-kopje is in je account.

Sabina Sloot

Heel goed. Jammer dat er op de website stond 1- 3 weken en later kreeg ik mail dat het langer zou duren. Beetje balen maar super blij dat ik ze best heb.

Wat je ziet is wat je krijgt!

Ja de levertijden aanpassen als het langer duurt. En de mail liep niet gelijk. Ik verwacht de mail op woensdag kreeg niks en donderdag kreeg ik de mail terwijl de producten al binnen waren.

C. Helsmoortel

Ik wacht nog steeds op mijn order van 03/01/18 (3-5 werkdagen) en ben echt niet tevreden over de manier waarop dit werd afgehandeld.

Groot aanbod

Klant beter informeren

Debby

Drie producten besteld bij Robin-Design. Wilde over een van de producten iets weten, gebeld, werd heel vriendelijk te woord gestaan. Tafeltje werd eerst uitgeleverd. Kaarsenstandaards waren niet...

Heel vriendelijke klantenservice via de telefoon en mail.

Maartje

Mooie website met volop keus....
directe levering gehad, nu voor een product een iets langere levertijd maar daarover is prima gecommuniceerd.

prima klantenservice

nee

In eerste instantie slechte service, dit is na twee maal zelf contact te hebben gezocht wel in orde gekomen.

Uiteindelijk vlak voor bezorging goed geïnformeerd hoe en wat

Indien artikel de eerste weken niet geleverd kan worden dit even melden.

Snelle en nette levering.

Snelle en nette levering.

Christine

Uitstekende ervaring in ieder opzicht.

Mooie en overzichtelijke website en duidelijke informatie over beschikbaarheid en levertijden. Uitstekende service!

Geen enkel verbeterpunt te noemen, alles was prima in orde.

Caroline

De bezorging was perfect.
De slaapbank is ook helemaal goed.

De bezorging en de manier waarop je de afspraak kan maken voor de bezorging en hoe je op de hoogte gehouden word over de bezorging.

Ik vond het heel jammer dat ik na het bestellen en de bevestigingsmail niks meer hoorde. De levertijd was 5-8 werkdagen. Maar ik hoorde pas na 9 werkdagen dat de slaapbank op voorraad was. Ik heb zelf tussentijds twee keer contact hierover opgenomen omdat ik de slaapbank 12 dagen na besteldatum nodig had.

Goed, de klok gevonden via google en op deze website terecht gekomen.

Levering zoals beloofd op de website