7.9/10
8.3/10
8.3/10

Zeer moeizame bestelling. Onduidelijkheid over bezorgwijze en tijd duurde lang voort. Twee keer een betalingsherinnering terwijl ik al betaald had. Heel vervelend. Uiteindelijk was het product niet...

Gratis retourneren

Betere communicatie, bij langdurige onduidelijkheid klant tegemoet komen met bijv. gratis levering/montage

Wilma Van der

Ziet er goed uit

Majo

Eerder kocht ik een feauteil en nu een tafel en over beide ben ik tevreden, zowel met het product als met de afhandeling van de bestelling.

Duidelijk, vriendelijk en accuraat.

Misschien wat sfeerimpressies op de site?

Daniela

Eerste levering perfect, tweede levering veel langer dan verwacht zonder daarover goed te communiceren.

Wanneer de levertijd veel langer is dan op de website steet. Dit eerder aan klanten melden dan kan de klant voor iets anders kiezen.

Goed. Informatie verschaffing is duidelijk en vriendelijk geholpen aan de telefoon.
Een retour is bewerkelijker dan de meeste andere bekende webwinkels. Deze moet via een mail worden...

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Duidelijke info. Leuk zo'n spaarprogramma!

De retourprocedure mag wat mij betreft wat makkelijker. Dan durf ik ook sneller een bestelling te plaatsen. Ook de terugbetaling zou minder lang moeten duren. En ik krijg wat dubbele mailtjes.

Ans

Tevreden met levering product, fijne datumplanner en helder proces. Aandachtspunt is dat bedrijf niet communiceert bij vertraging tov de levertijd die op de website vermeld staat.

Christine

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de contacten met de klantenservice.
Ook ben ik heel blij met de geleverde en mooie producten.

Sterke punten zijn de mogelijkheid om zelf de dag bezorgdag te kunnen uitkiezen en de snelle reacties en antwoorden van de klantenservice.

Zou het niet weten, alles prima geregeld.

Daisy

Slecht!! 2x gebeld en een klachtmail gestuurd. Pakket veel te laat ontvangen en niemand die het iets boeit....

Product zelf ziet er mooi uit

Klachten serieus nemen en vooral klanten serieus nemen

Prima service

Duidelijke communicatie

Duidelijke website, klantvriendelijk aan de telefoon, snelle verzending

Ik werd keurig te woord gestaan aan de telefoon toen ik vroeg of het product op voorraad was. Ik werd er op gewezen aan de telefoon dat als ik het product de volgende dag wilde hebben ik mijn mail in de gaten moest houden omdat ik de bezorging moest inplannen via de mail. Als ik de mail niet zou zien dan zou ik het product niet de volgende dag in huis hebben.