7.9/10
8.3/10
8.3/10

Hele goede service

Verkeerde kleur gekregen, super oplossing voor gekregen.

Hele mooie aanbiedingen

Vriendelijke klantenservice en goede service

Zeer vlot verloop en snelle levering van bestelling

Heel aangenaam

PostNL heeft tot 3 maal toe moeten langskomen. De eerste keer hebben ze niet aangebeld, de tweede keer hadden ze het pakket niet bij. Wij hebben hiervoor 2 dagen verlof moeten nemen in plaats van 1 dag.

Geen slechte ervaring met RobinDesing.

Sabina Sloot

Na contact erg goed op de hoogte gehouden! De punten die ze konden verbeteren hebben ze meteen aangepakt. Ook netjes hun excuus gemaakt

De levertijden aangepast

Korter lijntje met leverancier zodat de klant ook beter op de hoogte gehouden word

Piet70

Voor de 3e maal iets besteld prima meubels zonder dat je in meubel winkels af moet erg fijn en echt alle prijs klasse.

Snel levering als het op voorraad is

De website kan wat stakker

vd beek

Wandkastje besteld, levertijd 1-2 weken...na 2,5 weken nog niets gehoord? Hadden vergeten te bestellen....nu weer 2weken verder en weer niets meer vernomen van deze Robin.
Krijg hier een...

Zou er helaas geen één kunnen bedenken......

Communicatie

Top! Mooie product, goeie prijs, supersnelle levering.

Prijs

Ga zo door!

Scholten

Prima info en service.

Goede communicatie

Ik ben niet tevreden met de levering. Ik wacht al twee en een halve maand op een magneetbord en word hier niet voor gecompenseerd. Geen aanrader dus.

Ik vind dat je in deze tijd niet iets kunt verkopen dat je niet binnen een week kunt leveren. Als dit niet lukt hoor je proactief met je klant contact op te nemen, en niet alleen in reactie op mails van een klant. Tot een aantal malen toe. We zijn nu meer dan 2 maanden verder en ik wacht nog steeds op levering. best schandalig eigenlijk.