7.8/10

m schellekens

Zeer slecht zijn gewoon niet te bereiken.

zet iemand bij de telefoon of reageer op de mail.

Esther van der Linde

Mensen niet meer bestellen, de website staat wel open maar leveren doen ze niet meer.
Net een mail gehad dat het bedrijf in zwaarweer verkeerd!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ze...
Net een mail gehad dat het bedrijf in zwaarweer verkeerd!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ze beloven veel maar leveren ho maar

Niets dan leugens

Eerlijk zijn

Pas op ! Bestelling geplaatst, betaald en kunnen niet leveren. Daar komen we vrijdag ik achter na bellen, bestelling geannuleerd en van hen bericht dat binnen 14 dagen geld wordt teruggestort. Op... Pas op ! Bestelling geplaatst, betaald en kunnen niet leveren. Daar komen we vrijdag ik achter na bellen, bestelling geannuleerd en van hen bericht dat binnen 14 dagen geld wordt teruggestort. Op maandag ontvang ik een mail dat ze zwaar weer verkeren en mogelijk faillissement wordt uitgesproken . De 27 feb 18.

PAS OP! deze zaak kan niet aan zijn financiële verplichtingen voldoen!!!1 week geleden een wandrek besteld, vandaag maar eens gemaild met de vraag wanneer het wandrek geleverd wordt? Zojuist een... PAS OP! deze zaak kan niet aan zijn financiële verplichtingen voldoen!!!1 week geleden een wandrek besteld, vandaag maar eens gemaild met de vraag wanneer het wandrek geleverd wordt? Zojuist een Email ontvangen van Robin Design, lang verhaal kort, staan op het punt om failliet te gaan, geven doodleuk aan dat ze niet het wandrek kunnen gaan leveren. Maar laten ondertussen wel "gewoon" de site open staan en de consument artikelen bestellen en betalen. Het ziet er naar uit dat wij naar onze centen kunnen gaan fluiten. Mooi al die keurmerken zoals Thuiswinkel waarborg en CBW met logo op de site, alleen als consument kan je de rekening betalen!

Niet bestellen bij Robin Design , site blokkeren en de consument waarschuwen lijkt ons wel zo netjes

CFIT

Verschrikkelijke service en achterlijk lange levertijden zit na 10 weken nog om 80% van bestelling te wachten en communicatie helemaal niks. Elke keer moet je maar bellen mailen etc raad dit bedrijf... Verschrikkelijke service en achterlijk lange levertijden zit na 10 weken nog om 80% van bestelling te wachten en communicatie helemaal niks. Elke keer moet je maar bellen mailen etc raad dit bedrijf ten sterkste af om maar iets van zaken mee te doen.

Dat ze wel steeds een reactie geven op je mail en steeds beloven dat spullen er aan komen en dat geloof je dan ook...niet meer!!!

Misleidende levertijden op de site, ontzettend slechte en late communicatie, beloofde levertijden nakomen en belofte over het weer nakomen van een update die ook daadwerkelijk versturen. In deze... Misleidende levertijden op de site, ontzettend slechte en late communicatie, beloofde levertijden nakomen en belofte over het weer nakomen van een update die ook daadwerkelijk versturen. In deze tijd waar servicegerichtheid snelle leveringen en tevreden klanten je de marktleidene prositie kan verkrijgen is na deze bestelling het enige wat mij nog rest RD volledig af te schrijven,

Ursula Jansen

Wat een slechte klantenservice. Bij het bestelling van de salontafel Brix Sophie dacht ik nog wat een service. Er werden alternatieven aangeboden.. helemaal fijn. Tot het moment dat ik maar weer... Wat een slechte klantenservice. Bij het bestelling van de salontafel Brix Sophie dacht ik nog wat een service. Er werden alternatieven aangeboden.. helemaal fijn. Tot het moment dat ik maar weer eens ging bellen waar de nieuwe salontafel bleef. Er zou direct worden gebeld en gereageerd via email. Uiteraard geen reactie. Diverse malen gevraagd of er iig even telefonisch contact kon worden opgenomen. Ook hiermee geen gehoor gekregen. Ik heb de order gecanceld en gevraagd voor een terugkoppeling. Ook hier geen reactie. Maak mij toch wel ernstig zorgen of ik mijn geld wel terug krijg. ERNSTIGE ZORGEN. het lijkt een andere kant op te gaan. Ik zeg.. bestel niets.. HELEMAAL NIETS BIJ DIT BEDRIJF.

Niet 1

Communiceer met je klanten

Ed

Hoe slecht kun je als bedrijf zijn......na een slechte review geschreven en nog steeds geen levering of geld retour....nog geen reactie vernomen... zou bijna zeggen uiteraard, nog steeds niets van... Hoe slecht kun je als bedrijf zijn......na een slechte review geschreven en nog steeds geen levering of geld retour....nog geen reactie vernomen... zou bijna zeggen uiteraard, nog steeds niets van deze oplichters vernomen. Ga dus absoluut niet in zee met dit "bedrijf" . U bent gewaarschuwd! Alle mooi beloftes op de site......het gaat hun maar om één ding....u duur verdiende geld innen en u vervolgens nooit meer iets te laten horen. Jammer dat deze praktijken nog steeds niet worden aangepakt......

Heel kunstig u laten geloven dat het een keurig (oplichters) bedrijf is....

Stoppen met deze oplichterij

Leo Potjewijd

Nachtkastje besteld. Was op voorraad en zou binnen enkele dagen leverbaar zijn.Na herhaaldelijk bellen werd het na meer dan een maand later eindelijk geleverd.

bereikbaarheid van de helpdesk

realistische en betrouwbare levertijd. Verbeter de feedback, die de klant krijgt over de levertijd. Zorg ervoor dat de helpdesk zijn beloftes nakomt. Een mail beloven op dezelfde dag, maar een dag... realistische en betrouwbare levertijd. Verbeter de feedback, die de klant krijgt over de levertijd. Zorg ervoor dat de helpdesk zijn beloftes nakomt. Een mail beloven op dezelfde dag, maar een dag later versturen (nadat de levertijd al tot een maand is uitgelopen) is niet correct. Pro-active. Als een product een langere levertijd heeft, dan beloofd, communiceer dit dan ook!

Karlijn

Heel slecht. Levertijd stoelen 2-4 weken. 22-1 besteld vervolgens zelf continu mailen/bellen. Worden niey op hoogte houden krijgen standaard mailtjes terug gestuurd. Ze zijn onbereikbaar voor... Heel slecht. Levertijd stoelen 2-4 weken. 22-1 besteld vervolgens zelf continu mailen/bellen. Worden niey op hoogte houden krijgen standaard mailtjes terug gestuurd. Ze zijn onbereikbaar voor telefoontjes krijg je een standaardbandje. Al met al super super super onvriendelijk. Flinke smak geld betaald en vervolgens hebben we geen stoelen en ook geen uitzicht op een oplossing want ze zijn onbereikbaar.

Erg frustrerend

Totaal niet

Zorg voor duidelijke communicatie en vooral voor bereikbaarheid. Kom eens met een oplossing ipv boot afhouden

Frank

Een stuk of vijf bestellingen gedaan. Op 1 bestelling na alles buiten de aangegeven levertijd bezorgd.
- Levertijd 3-5 dagen: eerste verzending na 1,5 week, tweede deel pakket (van dezelfde kast) pas 6(!) maanden later, ondanks veelvuldige communicatie. Als lapmiddel werd beloofd dat een medewerker de kast in elkaar zou zetten. Dat is gebeurd, maar niet volgens gebruiksaanwijzing dus afgebroken doppen en niet vastzittende schroeven tot gevolg.
- Levertijd 4-6 weken: moet nog binnenkomen maar gaat minimaal 7 weken duren
- voor 15u besteld, morgen in huis: dat wordt dus overovermorgen in huis.
Terugbetaling na annulering: twee telefoontjes voor nodig om dit geregeld te krijgen uiteraard na het verlopen van de door hunzelf gestelde termijn.
Beloften over terugbellen op afgesproken tijdstippen worden ook niet nagekomen.
Werkelijk ongelofelijk hoe ze hier een loopje nemen met hun klanten.
Telefonische klantenservice staat al (zeker) twee dagen uit, de chat is offline en op mails wordt traag gereageerd.

Ze hebben een grote collectie...
Zodat ze nog meer spullen te laat kunnen bezorgen.

Eerlijk zijn is niet zo lastig. En anders herstellen.