7.8/10

Alles is prima verlopen .

Els A

Klantvriendelijk, service gericht

'Prijs-kwaliteit' prima en keurige aflevering

Ik heb nu twee keer iets besteld bij Robin: een kastje en kussens. Beide keren was de bestelling goed verzorgd: op tijd en de producten voldoen ook aan de verwachtingen. Voordat ik het kastje had... Ik heb nu twee keer iets besteld bij Robin: een kastje en kussens. Beide keren was de bestelling goed verzorgd: op tijd en de producten voldoen ook aan de verwachtingen. Voordat ik het kastje had besteld, had ik nog telefonisch contact gehad met het bedrijf. Prettig en informatief gesprek. Al met al is Robin een aanrader!

Op basis van levertijd (1-3 weken) kast besteld. Bevestiging levertijd 3-4 weken. Na 4 weken bericht dat de kast klaar staat voor verzending. Afleverdatum afgesproken. Een dag voor aflevering... Op basis van levertijd (1-3 weken) kast besteld. Bevestiging levertijd 3-4 weken. Na 4 weken bericht dat de kast klaar staat voor verzending. Afleverdatum afgesproken. Een dag voor aflevering bericht dat de kast is overgedragen aan de transporteur. Op de dag van aflevering bericht dat de kast toch nog in het magazijn staat. Moeten we nu dus maar afwachten of we de kast morgen alsnog krijgen.

Nee.

In ieder geval je houden aan de afgesproken levertijden?!

Heel tevreden. Veel keuze. Goede service. Goede bezorgingsdienst.

zie bovenstaand

Retour kan niet via de site worden doorgegeven (bijv. bij foute bestelling)
Het moet eerst geleverd worden en dan pas retour worden gedaan.

Lage prijzen voor hele mooie artikelen en dan ook nog eens snel geleverd. In de hele bestelling (wandlamp, klok, wijnrek, wandrek en bureaulamp) misten we een setje gloeilampen. Mailtje gestuurd,... Lage prijzen voor hele mooie artikelen en dan ook nog eens snel geleverd. In de hele bestelling (wandlamp, klok, wijnrek, wandrek en bureaulamp) misten we een setje gloeilampen. Mailtje gestuurd, snelle reactie en de dag erna werden de gloeilampen thuis bezorgd. We gaan hier zeker weer bestellen

Goede aftersales, snelle bezorging met duidelijke informatie over wanneer en hoe laat de bezorger zou komen, lage prijzen en breed assortiment

Magda Lekens

Overzichtelijke website. Veel variatie in produkten

Snelle levering. Info via email

Suzanne de Kam

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk. Enorm veel leuke producten.

Goede en vriendelijke communicatie na aanschaf.

Er kan wel wat meer informatie over de producten op de website staan.

Prima voor elkaar altijd weer als ik iets bestel. Duidelijke informatieverstrekking omtrent bestelling en tijdstip van levering. Producten komen snel en in zeer deugdelijke verpakking aan. Top!!

Ik was net verhuist en gaf per ongeluk verkeerde postcode op. Via de chat op de website hebben ze gelijk gewijzigd.