7.9/10
8.3/10
8.3/10

Geen levering van stoelen na 8 weken (2-4 weken staat er op de site). Via mail optie gekregen om aankoop te annuleren, dit hebben we vorige week gedaan. We zouden binnen 14 dagen het geld retour... Geen levering van stoelen na 8 weken (2-4 weken staat er op de site). Via mail optie gekregen om aankoop te annuleren, dit hebben we vorige week gedaan. We zouden binnen 14 dagen het geld retour ontvangen,
Zojuist mail van faillissement ontvangen, geld kwijt!!

nvt

Nillesen

Wat vreemd dat er op 4-3 nog een review geplaatst is, waarin gezegd wordt dat ze een geweldige ervaring hebben met dit bedrijf. Wij kregen vorige week het bericht dat er faillissement aangevraagd... Wat vreemd dat er op 4-3 nog een review geplaatst is, waarin gezegd wordt dat ze een geweldige ervaring hebben met dit bedrijf. Wij kregen vorige week het bericht dat er faillissement aangevraagd is. Wij zijn het behoorlijk hoge bedrag dat we al betaald hebben voor een tv-meubel waarschijnlijk kwijt. Waar komt de vorige beoordeling dan vandaan? Wij zouden heel graag ons geld terug krijgen.

Eerlijk zijn en mensen niet vooraf laten betalen terwijl het duidelijk is dat er een faillissement aan zit te komen waardoor mensen het betaalde geld kwijt zijn.

23-1 2 barkrukken besteld. Na meerdere keren gemaild te hebben en geen reactie terug gehad krijg ik ineens een mail dat ze failliet zijn en ik kan fluiten naar mijn product en geld. Echt waardeloos

nee

contact onderhouden

Bedrijf laat je gewoon bestellen en betalen terwijl ze in de financiële problemen zitten. Nu zitten de klanten door hun met financiële problemen. Nog geen maand geleden besteld en inmiddels is hun... Bedrijf laat je gewoon bestellen en betalen terwijl ze in de financiële problemen zitten. Nu zitten de klanten door hun met financiële problemen. Nog geen maand geleden besteld en inmiddels is hun faillissement aangevraagd. Reageren ook nergens meer op.

Geen enkele

Eerlijk zijn tegenover klanten en website dichtgooien als je weet dat je niet meer kunt leveren.

Wij kregen email dat jullie failliet verklaard zijn. Klopt dit. Wij willen dan 900 euro terug of levering. Daar gaat het spaargeld.

Een kast besteld 8 weken geleden met levering tijd 2-4 weken. Nog steeds geen kast en nu pas krijg ik melding dat ze bankrupt zijn.....WTF!

Let op! Club is failliet.. plaats geen bestelling meer.

Informeert bestaande klanten over de situatie.

Zeer slecht , je krijgt niets meer uitgeleverd , ze verkeren in Financieele moeilijkheden , kijk dus uit want je bent nu op dit moment je geld kwijt .

niets

Eerlijk zijn

Paul

Totaal niet tevreden...we zijn al sinds kerst bezig om twee bijzettafeltjes te bestellen. Na een vertraagde levering van ruim een week...bleek 1 tafeltje niet in orde ...Deze ruim 4 wk geleden... Totaal niet tevreden...we zijn al sinds kerst bezig om twee bijzettafeltjes te bestellen. Na een vertraagde levering van ruim een week...bleek 1 tafeltje niet in orde ...Deze ruim 4 wk geleden teruggestuurd nooit meer iets van gehoord bleek deze kwijt te zijn...nu nog geen geld terug want het duurt nog weken voordat we een andere kunnen krijgen...inmiddels een mailtje gekregen met aankomend faillissement aangekondigd. ..En het terugstorten van het geld schijnt ook ruim 14 dagen nodig te hebben.

Danijela

Vloerkleed besteld en betaald met ideal betaald. Nog geen week later (26-2-2017) krijg ik een mail dat ze mijn bestelling niet kunnen leveren en 't geld niet retour kunnen storten omdat ze tegen een... Vloerkleed besteld en betaald met ideal betaald. Nog geen week later (26-2-2017) krijg ik een mail dat ze mijn bestelling niet kunnen leveren en 't geld niet retour kunnen storten omdat ze tegen een faillissement aan zitten!! Ondertussen kan je dus nog steeds bestellen op deze site! Niet doen dus!!! Ik ben dus opgelicht want dit was niet pas een week bij hun bekend. Ze zijn ook niet meer telefonisch of via de chat bereikbaar.

Stel de mensen op de hoogte van het naderende faillissement!