Robin-Design.nl

Robin-Design.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Robin-Design.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company568
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Robin-Design.nl met 9/10. Gebaseerd op 568 ervaringen.

Voldoende (6/10)

nvt

beter opletten bij bestellingen. zodat het product op tijd geleverd wordt

Score voor Robin-Design.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stoelen besteld, zouden de volgende dag geleverd worden ,. maar werd een week later.

Marcella van der Spoel

Zeer tevreden over de tuinstoelen die ik bij robin design heb gekocht. erg mooi, goede kwaliteit. verder goede service, vriendelijk personeel. product kon zelfs eerder bezorgd worden dan afgesproken door zeer aardige en behulpzame chauffeur!.

Barbara van Puffelen
Barbara van Puffelen

Tijdige info omtrent de levering en alles (2 bestellingen) in goede orde ontvangen!

Wat kan je verbeteren aan iets dat al perfect is?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed! tijdige info omtrent de levering en alles (2 bestellingen) in goede orde ontvangen! ben van plan om binnenkort weer wat te bestellen.

anita draaijer
Zeer slecht (2/10)
anita draaijer

wij kunnen sterke punten niet zien, omdat alles wegvalt tegen beschuldigingen en verdachtmakingen. 'mijn chauffeur liegt niet, ik sta achter mijn chauffeur' betekent: u liegt en als klant sta ik niet achter u

als bezorger en klant bij levering niet waarnemen, dat een geleverd product beschadigd is, dan is dat niet automatisch de schuld van de klant. Ook de optie dat beide niet liegen is een mogelijkheid en vraagt om adequaat optreden.

Reactie Robin-Design.nl:

Beste Anita,

We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en wij lossen alle problemen of klachten graag op. Wij willen tenslotte alleen tevreden klanten.

Zoals vanochtend telefonisch besproken hebben wij uw klacht serieus genomen en heeft onze service medewerker bij zijn tweede bezoek aan u geconstateerd dat het dressoir ernstig beschadigd is, zowel het houtwerk alsmede het metalen onderstel. Deze schade is niet door werking van materiaal mogelijk en is op eerste zicht direct duidelijk zichtbaar. Uw melding betrof slechts niet goed sluitende deuren. Op uw melding hebben wij actie ondernomen en nieuw hang en sluitwerk besteld. Onze monteur kwam bij montage hiervan tot inzicht dat het dressoir ernstig zichtbaar beschadigd was op meerdere plekken. Hij heeft het dressoir niet zo achtergelaten bij levering, vandaar dat wij u belde met daarover de vraag naar de oorzaak en dat wij er geen goed gevoel bij hadden.

U gaf aan dat wij u beschuldigde van dansen op een dressoir, nu raden wij dat uiteraard ten zeerste af en verdenken wij u hier ook niet van. Nogmaals, wij willen alles netjes oplossen echter kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor een ernstige schade die niet door ons is ontstaan. Wanneer u ons een duidelijke uitleg kan geven omtrent het scheuren van hout en het verbuigen van het metalen onderstel zullen wij uiteraard en heel graag met een goede oplossing komen.

Wij vernemen graag uw reactie.

Team Robin Design

Score voor Robin-Design.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Met een 9.1 scoort robin design hoog op klantvriendelijkheid. zo niet in ons geval. beschuldigingen aan ons adres waren ons lot. we kunnrn ons tot de geschillencommissie wenden voor een oplossing. ons advies: indien u iets bij robin design aanschaft, controleer dit dan direct op deugdelijkheid. wacht u daarmee te lang (zoals wij, want we dachten dat het een klein gebrek was, maar het werd steeds erger) dan heeft u dat zelf veroorzaakt en kunt u naar service en uw centen fluiten..
ons slotadvies is dan ook: koop niks bij robin design.

Lindsey S
Goed (8/10)
Lindsey S

Nette webshop, goede klantenservice, groot assortiment met betaalbare prijzen

Erg lange levertijd...

Score voor Robin-Design.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima webshop met goede klantenservice. netjes dat ik zelf een leverdag kon kiezen. de levertijd van mijn bestelde product stond al aangegeven als 7 wekenem uiteindelijk duurde het alsnog 3 weken langer. en het ging 'maar' om een vaas. dat was wel een groot minpunt.

M.v.Rooij
M.v.Rooij

Niet bij de aanschaf maar wel bij de hulp en meedenken bij een beschadiging, mailtjes zijn altijd erg vriendelijk van toon en ook telefonisch werd ik erg vriendelijk te woord gestaan

Wat mij betreft gewoon zo doorgaan

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had onlangs 2 boekenkasten/ladder besteld die snel geleverd konden worden, tijdens het uitpakken bleken er een paar beschadigde onderdelen in te zitten..
via mail werd ik erg vriendelijk geholpen en ook telefonisch..
onderdelen werden binnen een week geleverd..
dus alles bij elkaar heb ik een zeer positieve ervaring met robin-design en heb ik weer iets nodig wat verkrijgbaar is bij dit bedrijf dan zal ik dat zeker bestellen.

Nathalie Vermeulen
Nathalie Vermeulen

Goede communicatie omtrent levertijd en levering!

Score voor Robin-Design.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie spullen en prima service! zeer aardige en behulpzame bezorger!.

Michelle Vermeesch
Michelle Vermeesch

Een hele snelle service met gratis levering. Erg vriendelijke medewerkers, super!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een hele fijne ervaring met robin design. had eerst 2 stoelen besteld, maar ik wilde deze toch liever omruilen voor andere. dit was helemaal geen probleem. een paar dagen later kwamen ze de stoelen gratis omruilen. zo'n goede service nog niet eerder mee gemaakt!.

Robin-Design.nl 1 beoordeling

Wij hadden twee kapstokjes van hout besteld, maar er stond een cijfer op één van hen. dit heb ik bij de winkel voorgelegd, meteen kamer ze met verschillende opties om te compenseren (korting, nieuwe ontvangen, etc). uiteindelijk hebben ze in overleg een nieuwe voor me besteld, die ik netjes twee weken later van ze ontving. goede service en afhandeling van een klacht.

Robin-Design.nl 1 beoordeling

Leverancier had verkeerd onderdeel geleverd. medewerkers van robin design hebben het perfect en snel opgelost en de zorgen uit mijn handen genomen. ik had daardoor alles toch nog op tijd in huis. bedankt.

Bedrijfsinformatie

Wauw! Een 9.2/10! Op de eerste plaats willen wij onze klanten bedanken voor de ongelooflijk hoge beoordeling die ons wordt gegund. Maar hoe gaan we van een 9,2 een onbetwiste 10 maken?

Wij zullen nóg beter ons best doen om met nog meer passie, design-gekte en plezier Robin Design te blijven verbeteren. Sinds kort hebben we een veel groter magazijn, veel nieuwe collega's en een groot aantal nieuwe merken met prachtige design artikelen, om van Robin Design echt "Your page for home" te maken.
Adres
Rigtersbleek Zandvoort 10 003