Robin-Design.nl

Robin-Design.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Robin-Design.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company549
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Robin-Design.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 549 ervaringen.

Guillaume Lejeune
Goed (8/10)
Guillaume Lejeune

De bestelling werd zelfs uitgepakt en gecheckt op beschadigingen. Ook werd er, zonder dat we het vroegen; een voorbeeld gegeven hoe we dit moesten installeren!

Als iets later geleverd wordt dan staat aangegeven; pas dan de levertijd op de site aan.

Score voor Robin-Design.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De levering was oke al kwam deze 5 weken later dan op de site stond aangegeven. hier werd, en wordt nog steeds, 5 werkdagen levertijd. erg jammer. dit lijkt op klanten misleiding!.

PM den Drijver
PM den Drijver

Het bestellen ging makkelijk en er werd snel geleverd. De dame van de klantenservice heeft mij bij het retourneren zeer vriendelijk te woord gestaan en ik werd heel goed geholpen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op 7 juni een fotolijst besteld die helaas toch niet de goede maat was, een foutje van mijzelf. ik kon deze kosteloos terugsturen en het geld is teruggestort. hele goede service van dit bedrijf!.

w.a. boerrigter
w.a. boerrigter

de correcte en persoonlijke communicatie

nee, geenszins

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bijzonder tevreden in algemene zin, zeker wat betreft de persoonlijke benadering; correctheid in communicatie; bijzondere hulpvaardigheid bij aflevering.

Monique
Slecht (3/10)
Monique

Geen verwachte leverdatum neerzetten

Score voor Robin-Design.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Op de website staat het aantal dagen dat een product geleverd kan worden. helaas zijn ze zelf ook afhankelijk van leveranciers, dus ze kunnen deze belofte naar mijn idee niet altijd doen! 5-10 dagen zou het duren, uiteindelijk ruim 5 weken gewacht op m'n spiegel!.

Matig (5/10)

De medewerkers aan de telefoon zijn correct en behulpzaam. Prettig ook is, dat een klant online zelf een bezorgmoment kan kiezen.

Ja, 2 punten.
- Er blijkt onvoldoende informatie te bestaan over een bepaald product. In ons geval: een matras met dubieuze vulling.
- Gezien het bestede bedrag gingen wij er vanuit dat bezorging gratis is. Het pakket wordt dan aan de voordeur afgeleverd, maar het betrof een slaapbankje in IKEA-stijl. Zelf in elkaar zetten, niet echt simpel, gezien onduidelijk bijgeleverde tekening. Het blijkt achteraf dat door extra betaling ( 50 Euro) levering inclusief in elkaar zetten mogelijk is. Was ons niet bekend.

Score voor Robin-Design.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Slaapbankje besteld, na telefonisch overleg mbt ontbrekende info op de site. de ontbrekende info betreft de bijbehorende matras. na levering bleek het om een inferieur soort matras te gaan (gevuld met 'lompenpluksel'), tevens onfris en belastend voor mensen met allergie voor huisstof!! deze informatie was niet in ons contact aan bod geweest en bleek achteraf ook niet bekend te zijn bij robin design. contact met de klantenservice heeft opgeleverd dat we alsnog het bankje konden retourneren, inclusief de matras uiteraard. wij hebben gekozen om het bankje te behouden en hebben van robin design een financiële tegemoetkoming gekregen. wij gaan nu nieuwe (maat, dus duur!) matras bestellen via een bedrijf die hierin is gespecialiseerd.

Aaf

Marleen
Marleen

Zeer snelle leverring

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vrijdag 15 uur 4 stoelen besteld zaterdag 12 uur geleverd netjes verpakt duidelijke handleiding echt super.

Goed (8/10)

Goede en snelle communicatie via mail.
Een dag na mijn bestelling zag ik dat er 10% korting gegeven werd. Gemaild met de vraag of ik deze korting ook nog kon krijgen. Dit was geen probleem en werd snel terug gestort!

Transmission bezorgt niet tot aan de voordeur als deze zich op een etage bevind. Ondanks dat er een lift aanwezig is. Moest mijn pakket zelf beneden ophalen. Alleen keuze uit de bezorg dag . Tijd van bezorgen hoor je pas op de dag zelf. Via postnl/gls meer opties en bezorging tot aan de voordeur.

Score voor Robin-Design.nl:4/5

Prima bedrijf.

Slecht (3/10)

Ze hebben leuke producten in het assortiment

Ze komen hun afspraken niet na

Reactie Robin-Design.nl:

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.

Erg jammer te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Dit betreuren wij. Het is ook niet onze normale gang van zaken u niet goed op de hoogte te houden. Gezien u de beoordeling anoniem heeft geplaatst kan ik uit gegevens niet bekijken om na te gaan wat er mis ging. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen wij dit voor u uitzoeken en het een en ander recht zetten. U kunt contact met ons opnemen via 053 7630 416.

Wij horen graag van u.

Klantenservice
Robin-Design team

Score voor Robin-Design.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Onze ervaring met robin design is niet best..
er was veel onduidelijkheid over de order (wanneer deze geleverd zou worden). iedere keer werd er een nieuwe levertijd afgegeven die niet klopte. uiteindelijk stond de chauffeur voor de deur met onze kast maar deze heeft niet gebeld, zoals wel was overeengekomen. wij waren dus niet thuis.

Evelien
Evelien

Altijd keurig verpakt en snel in huis en je krijgt van te voren netjes bericht wanneer het bezorgd word. Nooit klachten !!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke spullen en snel in huis.

Bedrijfsinformatie

Wauw! Een 9.2/10! Op de eerste plaats willen wij onze klanten bedanken voor de ongelooflijk hoge beoordeling die ons wordt gegund. Maar hoe gaan we van een 9,2 een onbetwiste 10 maken?

Wij zullen nóg beter ons best doen om met nog meer passie, design-gekte en plezier Robin Design te blijven verbeteren. Sinds kort hebben we een veel groter magazijn, veel nieuwe collega's en een groot aantal nieuwe merken met prachtige design artikelen, om van Robin Design echt "Your page for home" te maken.
Adres
Rigtersbleek Zandvoort 10 003