7.9/10
8.3/10
8.3/10

Ray

Niet bereikbaar , geen antwoord op mail.

Een prachtige bank besteld bij Robin-design. De mannen die het kwamen afleveren hebben alles netjes op zijn plek in elkaar gezet. Super service!

E

Bedrijf failliet gegaan. Niets meer van gehoord, maar krijg wel een bericht dat ik in klantenbestand sta van de doorstart. Het zou het bedrijf sieren als ze alle gedupeerden voorzien van... Bedrijf failliet gegaan. Niets meer van gehoord, maar krijg wel een bericht dat ik in klantenbestand sta van de doorstart. Het zou het bedrijf sieren als ze alle gedupeerden voorzien van kortingsbonnen of op een andere manier tegemoet komen.

Zorg dat als je bedrijf doorstart, gedupeerden tegemoet komt
Open communicatie.

carine

Weet er iemand waar we ons geld kunnen terugvragen ze moeten mij ongeveer 1000 euro en ik weet niet waar ik terecht kan ben van België heeft iemand van jullie al iets ondernomen of moet ik gewoon... Weet er iemand waar we ons geld kunnen terugvragen ze moeten mij ongeveer 1000 euro en ik weet niet waar ik terecht kan ben van België heeft iemand van jullie al iets ondernomen of moet ik gewoon afwachten zoals er in de mail staat mvg

neen

veel te veel

Eda turgut

Oplichters!!!!

Dit zijn oplichters!!!! Een week nadat ik mijn bestelling had gedaan waren ze failliet. Ze waren zogenaamd vergeten de betaalfunctie op de site te blokkeren. Heb nu dus betaald en kan fluiten naar... Dit zijn oplichters!!!! Een week nadat ik mijn bestelling had gedaan waren ze failliet. Ze waren zogenaamd vergeten de betaalfunctie op de site te blokkeren. Heb nu dus betaald en kan fluiten naar mijn geld.

Goede oplichters

OPLICHTERS

WARNING: Robin Design has filed for bankruptcy! They took my money, delayed delivery and now are bankrupt so I will likely receive nothing. They will make you comfortable that all is fine - IT IS... WARNING: Robin Design has filed for bankruptcy! They took my money, delayed delivery and now are bankrupt so I will likely receive nothing. They will make you comfortable that all is fine - IT IS NOT!

Good at ripping you off.

Inge Lanckacker

Fantastische eerste ervaring.

Jullie communicatie is zeer duidelijk en volledig. De mogelijkheid om op zaterdag te laten leveren is meer dan handig. Jullie prijzen zijn scherp!

Maidy Decoene

Bestel hier nooit!!! Weken geleden een tafel aangekocht en reeds betaald, tot opheden laten ze zelf niks weten! Na zelf een mailtje te sturen weten ze niet wanneer ze de tafel eens zullen leveren!... Bestel hier nooit!!! Weken geleden een tafel aangekocht en reeds betaald, tot opheden laten ze zelf niks weten! Na zelf een mailtje te sturen weten ze niet wanneer ze de tafel eens zullen leveren! Klantenservice een grote 0! Triestig om zo je klanten te moeten behandelen en blijkbaar ben ik de enige niet! ?