Reviews

8.6 / 10
395 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

395 Reviews

Ron

10/10

Fijne service en snelle levering.

Uw ervaring

Handschoenen besteld op het randje van 15u en deze waren de volgende dag gewoon binnen:)

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten, Goede en snelle klantenservice, behulpzaam en meedenkend


Ruud

10/10

Feedback

Uw ervaring

Prima alles terug te vinden, groot aanbod, makkelijke user interface.

Verbeterpunten of tips

Accepteren van credit card betalingen.


Arthur

4/10

Waardeloos

Verbeterpunten of tips

reageren op de e-mails
Wat besteld maar niks gehad.


Rijckevorst

10/10

Zeer snelle levering


De Zandloper

6/10

ZL BH

Verbeterpunten of tips

Niet zeggen dat het op voorraad is als het meer dan een week duurt.


Bart Prinsen

10/10

Makkelijk en snel

Uw ervaring

Kortingen overzicht op site en snel geleverd

Verbeterpunten of tips

De advertenties op facebook direct linken aan de pagina waar het product op staat


PSL Sound & Light

8/10

Feedback bestelling

Uw ervaring

Makkelijk bestellen, overzichtelijk, snelle levering.

Verbeterpunten of tips

Producten die soms niet op voorraad zijn, beter terugkoppelen naar de site. Er was een onderdeel van de bestelling dat volgens de site leverbaar was, maar dit was echter niet op voorraad.


Rogier van der Duin

8/10

Bestelling snel afgehandeld!

Uw ervaring

Goede ervaring, toen ik de bevestegingsmail van verzending ontving was er enige onduidelijkheid over de verzendmethode, ik kreeg binnen 10(!!)minuten al een reactie met corrigerende informatie! top... Goede ervaring, toen ik de bevestegingsmail van verzending ontving was er enige onduidelijkheid over de verzendmethode, ik kreeg binnen 10(!!)minuten al een reactie met corrigerende informatie! top service.

Verbeterpunten of tips

De mogelijkheid tot Ideal betaling ipv overschrijvingen zou fijn zijn!


Ron

2/10

Maar onze service gaat nog verder???

Uw ervaring

Vanaf het begin af aan al problemen met een order; Olight S1R Baton oplaadbaar. Levertijd indicatie niet juist weergegeven op de site. Product uiteindelijk toch geleverd. Defect binnen 2 maanden.... Vanaf het begin af aan al problemen met een order; Olight S1R Baton oplaadbaar. Levertijd indicatie niet juist weergegeven op de site. Product uiteindelijk toch geleverd. Defect binnen 2 maanden. Defect product retour gestuurd naar RL Sales. RL Sales geeft geen concrete informatie wanneer product weer in mijn bezit kan zijn. Nu bijna 2 maanden later nog niet in het bezit van een werkende lamp. Meld RL Sales dat er contact is geweest met een email adres wat niet eens in mijn bezit is.

Verbeterpunten of tips

Wees eerlijk en transparant. Er kan iets mis gaan met een order. Maar leugens om het disfunctioneren van RL Sales te verbloemen is schandalig

Reactie Rlsales.nl:

Beste Ron,
Helaas heeft de reparatie van uw zaklamp enige vertraging opgelopen. Dit kwam zoals wij u melden o.a. door diverse oorzaken zoals de sluiting van onze leverancier tijdens de...
Beste Ron,
Helaas heeft de reparatie van uw zaklamp enige vertraging opgelopen. Dit kwam zoals wij u melden o.a. door diverse oorzaken zoals de sluiting van onze leverancier tijdens de feestdagen.
Helaas zijn wij altijd afhankelijk van de afwikkeling van de reparatie van onze leverancier. Om u tegemoet te komen hebben wij uw zaklamp kosteloos vervangen voor een nieuwe en u deze gratis toegestuurd. Wij hopen u hiermee tegemoet te zijn gekomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice RL Sales