Lawrence Sims

Prima service. Snelle verzending en degelijk verpakt.

Robbert Schellekens

Eerste ervaring maar gewoon goed. Snelle levering en goede communicatie per mail. Ook goede communicatie per mail met de vervoerder / bezorger. Op tijd geleverd en de wijze van bezorgen in Corona... Eerste ervaring maar gewoon goed. Snelle levering en goede communicatie per mail. Ook goede communicatie per mail met de vervoerder / bezorger. Op tijd geleverd en de wijze van bezorgen in Corona tijd gerespecteerd.

Marinus van den Berge

Goede ervaring. Ze leveren wat ze aangeven.

Lincy Winkels

We hebben het bestelde product nog niet binnen, dat is dus nog even afwachten. Echter heb ik wel moeten appen omdat je het bestelde artikel in 2 kleuren kon bestellen maar je hier geen keuze uit kon... We hebben het bestelde product nog niet binnen, dat is dus nog even afwachten. Echter heb ik wel moeten appen omdat je het bestelde artikel in 2 kleuren kon bestellen maar je hier geen keuze uit kon maken dit moest je in de opmerkingen zetten. Dit vond ik wel jammer

Reactie Rivet-Expert:

Bedankt voor uw feedback. Ik ben alleen bang dat u bij de verkeerde een review hebt geplaatst. Het product dat u hebt beschreven in de review verkopen we niet in verschillende kleuren. Ik hoop dat... Bedankt voor uw feedback. Ik ben alleen bang dat u bij de verkeerde een review hebt geplaatst. Het product dat u hebt beschreven in de review verkopen we niet in verschillende kleuren. Ik hoop dat het andere product, dat u bij ons besteld hebt, wel in goede orde is ontvangen.