RITEL

M. Khattabi

Sales is goed.... Aftersales is niet geweldig

A.J.E.P. Hermes

Super goede service

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo tevreden bent met de service die wij bieden. Heel erg bedankt voor de vijf sterren die je onze winkel hebt gegeven!

P.H.J. Korstanje

Prima geholpen in deze winkel in Goes

Reactie RITEL:

Fijn dat je goed bent geholpen in onze winkel in Goes! Bedankt voor de positieve review.

L.J. Mebius

Goede verkoop voorlichting hier in Pijnacker en ook goede nazorg

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel in Pijnacker. Bedankt voor de mooie score die je onze winkel hebt gegeven.

Lisette

Prima service

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je onze service zo waardeert! Heel veel plezier met je bestelling en bedankt voor de hoge score die je ons hebt gegeven.

rob

De service en de benadering van klanten is bijna onbeschoft maar zover wil ik nog net niet gaan. Als je tussen 500 en 1000 euro komt uitgeven mag je toch wel een vorm van service verwachten. Helaas... De service en de benadering van klanten is bijna onbeschoft maar zover wil ik nog net niet gaan. Als je tussen 500 en 1000 euro komt uitgeven mag je toch wel een vorm van service verwachten. Helaas is dat bij de vestiging in Roosendaal ver te zoeken vandaag. Dus de koop is niet doorgegaan op basis van de verkoper.

Reactie RITEL:

Bedankt voor uw review. Uiteraard hebben we dit ook besproken met het betrokken filiaal.
We hebben inmiddels via email contact met u gehad om eea. toe te lichten. We vinden het vervelend dat u de benadering van onze medewerkers als negatief heeft ervaren.

E.J.A.G. Beurden

Perfect. We waren in waalwijk. Dhr johan heeft ons geholpen. Legt alles goed uit en regelt alles. Zeer tevreden 🌺👍

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met onze collega. Dankjewel voor de review!

M. Werther

In de winkel geweest en prima geholpen. Snel en vriendelijk.

Reactie RITEL:

Fijn dat je zo'n prettige ervaring in onze winkel hebt gehad. Dankjewel voor je review!

Harold K

De klantvriendelijkheid en bijbehorende service is altijd prima.

Reactie RITEL:

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat je de klantvriendelijkheid van onze medewerkers zo prettig hebt ervaren.

M.J. Aarts

Super vriendelijk geholpen, goede uitleg gekregen en ze hebben oprecht meegedacht wat voor mij het beste was

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers! Bedankt voor je positieve review.