Floor

Vriendelijke medewerkers. Tijdsafspraak nagekomen. Medewerker Luca heeft op professionele wijze onze afvoer ontstopt en goede adviezen gegeven. Afvoer weer vrij, TOP werk van TOP medewerker

Gorinchem

Marianne

Raoul en Havid, super aardige en beleefde mannen met kennis van zaken, luisteren aandachtig naar de klacht en gaan direct aan de slag. Geven advies om herhaling te voorkomen, SUPER BLIJ MEE! Het... Raoul en Havid, super aardige en beleefde mannen met kennis van zaken, luisteren aandachtig naar de klacht en gaan direct aan de slag. Geven advies om herhaling te voorkomen, SUPER BLIJ MEE! Het zijn echt TOPPERS, fijn dat er ook nog mensen zijn die met plezier een opdracht uitvoeren.

Woerden

Harold

Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke...
Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke prijs, en geen gevoel dat het opgelost zou zijn.

Son

Hanny van Doornmalen

Dik tevreden! Was vlot aanwezig. Probleem snel verholpen voor een normaal tarief. Vriendelijk correct betrouwbaar. Bel gerust mocht het nodig zijn.

Ammerzoden

Remco Roozenboom

AJ Riooltechniek kwam snel ter plaatse en ging vakkundig te werk. Probleem was helaas niet gelijk verholpen wat ook begrijpelijk was. 2e keer gebeld en een dag later kwamen ze alweer. Super goede... AJ Riooltechniek kwam snel ter plaatse en ging vakkundig te werk. Probleem was helaas niet gelijk verholpen wat ook begrijpelijk was. 2e keer gebeld en een dag later kwamen ze alweer. Super goede service en vakkundige mensen

Elst (gld)

Jos

Vestiging Nijmegen was binnen 3 uur aanwezig. Rocky (Louis) heeft het probleem vakkundig en snel opgelost. Vaste prijs per handeling.
Ben uitermate tevreden en beveel hen van harte aan.

Oosterhout (GLD)

Jansen

Gebeld met de riooldokter in Winschoten. Via intoetsen postcode kreeg ik iemand aan de lijn. Probleem uitgelegd. Ik zou over 15 minuten worden teruggebeld. Meneer moet nog bellen, bijna 10 uur later.

Winschoten

Sandra Schemering

Wij hadden een ernstige verstopping in onze keuken die uiteindelijk ver onder de vloet opgelost moest worden. Wat ik vooral fijn vond is dat het snel en kundig werd opgepakt en opgelost. Wat ben ik... Wij hadden een ernstige verstopping in onze keuken die uiteindelijk ver onder de vloet opgelost moest worden. Wat ik vooral fijn vond is dat het snel en kundig werd opgepakt en opgelost. Wat ben ik blij eindelijk een loodgieter te hebben gevonden die eerlijk en transparant is ! De prijs was heel erg netjes voor het werk wat ze hebben gedaan. Dank jullie wel samen, ik ben zo blij ! Groetjes, Sandra Schemering

Utrecht

Jan Laan

Rioolstank in huis (drie hoog). Zondagavond laat gebeld. Maandagochtend werden we meteen teruggebeld, afspraak gemaakt. We schrokken even van het verhaal van de telefoniste, dat er eerst een... Rioolstank in huis (drie hoog). Zondagavond laat gebeld. Maandagochtend werden we meteen teruggebeld, afspraak gemaakt. We schrokken even van het verhaal van de telefoniste, dat er eerst een onderzoek zou worden gedaan (á 250 euro) en daarna zou het probleem verholpen worden. Maar: dinsdagmiddag kwam Quincy, die alles onderzocht (lekke leiding? -verstopping?) en meteen aan de slag ging om het op te lossen. Leuke vent, we kletsten gezellig met elkaar en anderhalf uur later was het klaar. Stank weg, leidingen gereinigd. Ajeto, buur, niks meer an doen!
Voor minder dan 300 euro. We zijn blij.

Amsterdam

Ricardo Penteado

Excelent service, despite of the high price. In order not to get surprises like I had, ask the quotation in advance.

Eindhoven