Sanjay

We hadden een constructiefout in de leidingen, deze heeft monteur Wassim aangepast voor ons. Met de monteur kun je zeker weten ook lachen. Dat hebben wij ook zeker gedaan en binnen no time was ons... We hadden een constructiefout in de leidingen, deze heeft monteur Wassim aangepast voor ons. Met de monteur kun je zeker weten ook lachen. Dat hebben wij ook zeker gedaan en binnen no time was ons zware verstopping opgelost. Wassim is super vriendelijk, professioneel en een echt visitekaartje voor het bedrijf! Top!

heer/mevrouw Tjoelker

Goede en snelle service

T.Bloothooft

De monteurs werken zeer verschillend, maar meestal goed.
Na 8 contacten blijken de wachttijden extreem: gemiddeld 4-7 uur
De planning zou veel beter kunnen.
Meest ergerlijk: de...
De monteurs werken zeer verschillend, maar meestal goed.
Na 8 contacten blijken de wachttijden extreem: gemiddeld 4-7 uur
De planning zou veel beter kunnen.
Meest ergerlijk: de "excuses": "de monteur heeft een maagbloeding", "alle wagens moesten naar het AMC" , "maar U staat helemaal niet in de planning".

Muller

Vanmiddag is Vincent bij mij geweest. Na 4 keer een bezoek en onderzoek en camera en slechtlopend toilet, eindelijk iemand die tot het uiterste is gegaan om alles op te lossen. Hij liet alles... Vanmiddag is Vincent bij mij geweest. Na 4 keer een bezoek en onderzoek en camera en slechtlopend toilet, eindelijk iemand die tot het uiterste is gegaan om alles op te lossen. Hij liet alles netjes achter in tegenstelling tot de anderen. Bedankt Vincent!! Stuur dus liever iemand die zijn vak verstaat en alles in een keer op kan lossen. Beter voor de klant!!

Mevrouw P. Utlu

Vriendelijk, snel en vakkundige probleem oplossing.

heer/mevrouw Weerink

Fantastisch

Monique rijskamp

Slecht ontstopt. Slechts 1 maal het apparaat erdoor gehaald . Volgende dag liep alles al weer vol. Een ander bedrijf benaderd en die gaven aan dat ze met het apparaat niet maar 1 keer door het... Slecht ontstopt. Slechts 1 maal het apparaat erdoor gehaald . Volgende dag liep alles al weer vol. Een ander bedrijf benaderd en die gaven aan dat ze met het apparaat niet maar 1 keer door het riool hadden moeten halen maar even een paar keer als je tegen de verstopping aan zit. Wel een rekening bij ze direct moeten betalen van €220,- . Aangeven met een klacht dat ik deze werkwijze niet correct vind. Maar nog steeds geen enkele reactie . Geld is binnen denk ik en service tot de deur.

Sandra Mulder

Zeer vriendelijk en kundig. Gaf goed uitleg

Rob

Snel geholpen en eerlijk/goed advies over verstopping. Vriendelijke monteur.

Ozinga

Van middag rrs gebeld hok stond blank vraag als de monteur van daag kon komen niet dus zou niet eerder dan dinsdag kunnen met veel moeite misschien morgen zeer slecht dame van het call centrum is... Van middag rrs gebeld hok stond blank vraag als de monteur van daag kon komen niet dus zou niet eerder dan dinsdag kunnen met veel moeite misschien morgen zeer slecht dame van het call centrum is helderziende zei dat mn wasmachine verstopt was .24 uur service dag en nacht staat op de website dus niet