Rosan

Na een 3e monteur is het probleem opgelost. Eerst leek er geen verstopping te zitten na wat groter onderzoek dus toch wel. Er moest zelfs een stukje voortuin opgegraven worden om het te kunnen... Na een 3e monteur is het probleem opgelost. Eerst leek er geen verstopping te zitten na wat groter onderzoek dus toch wel. Er moest zelfs een stukje voortuin opgegraven worden om het te kunnen verhelpen. Deze man heeft het vakkundig gedaan en hard gewerkt terwijl het 39 graden was buiten. Hij heeft de boel weer netjes gemaakt zoals het was, hierdoor niks meer te zien aan de voortuin. Super vriendelijk en goede sevice. Petje af zeker met deze temperaturen en dan nog alles weer netjes achter laten.

heer/mevrouw

Snel en goed afgehandeld

heer/mevrouwsnoek

Top snel en goed

Azraa

Hele slechte service en communicatie.
Hele slechte service en communicatie.
Vrijdag een afspraak gaat niet door. Maandag een nieuwe afspraak tussen 1 en 5 uur. Niemand gezien. Vervolgens zou de monteur tussen 7 en 10 uur avond komen. Ook niemand gezien. Hij zou dan 12 uur komen ook niemand! Vervolgens om 1 uur in de nacht komt hij eraan. Heel slecht dit!!

heer Middel

Uitstekend

Klaas te Zwolle

I.v.m. Verstopping riool contact met RRS gezocht. Werden direct geholpen en door zeer vakkundige vriendelijke monteur. Een verademing dat er nog zulke medewerkers zijn. TOP.

Merie Michels

Vanmiddag geholpen door een zeer vakkundige medewerker van RRS. Probleem snel opgelost en voor klantvriendelijkheid een 10 met ‘n griffel !!!!

Erik

Helpen niet binnen 24 uur terwijl dit op de website staat,
'We zijn binnen 24 uur ter plaatse om problemen te verhelpen'

S

Vanochtend tussen 8u en 12u een afspraak ivm verstopte afvoer. Om 15.30 uur kwam de monteur eindelijk opdagen. Geen enkele excuses dat hij later was, hij zei dat dat aan de planning lag. Verder... Vanochtend tussen 8u en 12u een afspraak ivm verstopte afvoer. Om 15.30 uur kwam de monteur eindelijk opdagen. Geen enkele excuses dat hij later was, hij zei dat dat aan de planning lag. Verder ontbrak het hem aan sociale vaardigheden. Hij nam geen tijd om te luisteren naar het probleem rondom de verstopping, kijkt je niet aan als je wat tegen hem zegt. Legt niet uit wat de oorzaak van de verstopping kon wezen, alleen toen ik daar echt op doorvroeg. Verder liet hij de voordeur 2x open staan (toen hij wat uit zijn bus moest pakken), terwijl ik de 1e x had gevraagd de deur te sluiten. Al met al totaal geen prettige ervaring. Mijn advies aan RRS: draag er zorg voor dat uw medewerkers (zeker in de uitvoering) klantvriendelijk en service gericht te werk gaan. Train ze daar ook in! En communiceer actief naar klanten als de monteur/ loodgieter later komt. Dat is wel zo netjes naar de klant toe, en niet teveel gevraagd lijkt mij!

heer/mevrouw H Rispens

Ze werken goed en snel