Sandra Mulder

Zeer vriendelijk en kundig. Gaf goed uitleg

Rob

Snel geholpen en eerlijk/goed advies over verstopping. Vriendelijke monteur.

Ozinga

Van middag rrs gebeld hok stond blank vraag als de monteur van daag kon komen niet dus zou niet eerder dan dinsdag kunnen met veel moeite misschien morgen zeer slecht dame van het call centrum is... Van middag rrs gebeld hok stond blank vraag als de monteur van daag kon komen niet dus zou niet eerder dan dinsdag kunnen met veel moeite misschien morgen zeer slecht dame van het call centrum is helderziende zei dat mn wasmachine verstopt was .24 uur service dag en nacht staat op de website dus niet

Lydia

Sinds dinsdagavond is mijn riool verstopt, gelijk gebeld en met een vriendelijke mevrouw een afspraak voor vanmiddag tussen 15 en 17 uur ingepland. Helaas niemand gezien, om 17.15 gebeld met een... Sinds dinsdagavond is mijn riool verstopt, gelijk gebeld en met een vriendelijke mevrouw een afspraak voor vanmiddag tussen 15 en 17 uur ingepland. Helaas niemand gezien, om 17.15 gebeld met een zeer onbeschofte meneer, ik zou gebeld zijn omdat er een monteur was uitgevallen. Hij vertelde dat er maar even een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Geen gemiste oproep of mail gehad vertelde ik deze zeer onbeschoft meneer, hij kon er niks aan doen en vond het raar dat ik best een beetje boos was. Wat nu?? Morgen maar weer de hele middag hopen dat er wel iemand komt...

heer/mevrouw

Super snelle service!

O. Noordenbos

S,morgens om 6 uur gebeld voor een verstopping. Om 11. uur had brendan de verstopping binnen een kwarier verholpen. Top service van RRs.

heer/mevrouw van der molen

Goeie snelle service

Huijbregts

Binnen enkele uren van melding naar oplossing.

Bibian

Heel vakkundig, snel geholpen, niet te duur. Ik wil alleen nog dit bedrijf over de vloer hebben

Jeroen

Zeer kundig, niet duur