heer/mevrouw

Prima!

heer Ben

Goede vakkundige oplossing

heer K. van Doorn

Snel. en netjes gewerkt en verstopping goed opgelost
\Alles netjes opgeruimd

Van gulik

Zeer matig , afhandeling zeer slecht vestiging zuidbroek.zou graag nog even telefonisch of via de mail met mensen op het hoofdkantoor in conclaaf treden. Heb zelf een bedrijf, maar mijn monteurs... Zeer matig , afhandeling zeer slecht vestiging zuidbroek.zou graag nog even telefonisch of via de mail met mensen op het hoofdkantoor in conclaaf treden. Heb zelf een bedrijf, maar mijn monteurs drinken geen bier tijdens werktijd.

Femke Insing

Op tijd, vriendelijk. Helaas is het probleem niet verholpen, er is alleen schade gemaakt, gat in de afvoer pijp geslagen door de trekveer. Wel meteen hulp erbij gevraagd zodat er met een camera... Op tijd, vriendelijk. Helaas is het probleem niet verholpen, er is alleen schade gemaakt, gat in de afvoer pijp geslagen door de trekveer. Wel meteen hulp erbij gevraagd zodat er met een camera gekeken kon worden. Had mijn inziens van te voren gemoeten.
Nu kunnen wij niet douchen en moeten zelf een hele nieuwe afvoer maken.
Er zou nog contact met ons worden opgenomen gaven Thomas en Hendrik aan, maar is nog niet gebeurd.

Adri Heemskerk

Snel en vakkundig geholpen!
Snel en vakkundig geholpen!
Binnen een dag na de melding stond medewerker Hein op de stoep om ons probleem (verstopping in de keuken) te verhelpen en dat lukte snel. Wat een vriendelijke en prettige vakman is Hein!
Alle lof voor RRS en ook het tarief was keurig volgens afspraak!
Adri, Oud Gastel

R. Koeslag heer/mevrouw

Super! Snelle service en aardige kundige medewerker