Riool.nl

Fritz Becker

Goede afhandeling van het problemen door u monteur Zayin Tasan, 457

Neen

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Let op de genoemde prijs door de telefoon is exclusief btw. duur grapje dus

van Rijn

Waren en werken zeer correct.

Ik ben goed te woord gestaan en heb met de man aan de telefoon een goede oplossing voor mijn probleem gevonden.

Neen.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Heb ik geen verstand van.

De eerste monteur heeft naar ons inzien zijn werk niet volledig gedaan, er moest daarna weer iemand komen, die het werk goed heeft gedaan, was hier niet blij mee ivm kosten en dit is goed opgepakt... De eerste monteur heeft naar ons inzien zijn werk niet volledig gedaan, er moest daarna weer iemand komen, die het werk goed heeft gedaan, was hier niet blij mee ivm kosten en dit is goed opgepakt door riool.nl en is goed afgehandeld..

(als de eerste verder had gekeken en daarop had gehandeld was de tweede niet nodig geweest.)

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

ik vul vakundigheid slecht in omdat dit zeer verschillend was. goed (2e keer)en slecht was.(1e keer)

Heel vriendelijk en erg snel geholpen. De loodgieter droeg een overal, dus geen ongewenste bilspleet taferelen. Dat zijn de kleine dingen die het net wat professioneler maken. Dit bedrijf vinden wij... Heel vriendelijk en erg snel geholpen. De loodgieter droeg een overal, dus geen ongewenste bilspleet taferelen. Dat zijn de kleine dingen die het net wat professioneler maken. Dit bedrijf vinden wij echt een aanrader voor anderen.

Er werd aangegeven dat we een berichtje zouden krijgen als de loodgieter naar ons zou vertrekken vanaf de vorige klant. Maar de loodgieter stond plots voor de deur zonder aankondiging. Voor de rest... Er werd aangegeven dat we een berichtje zouden krijgen als de loodgieter naar ons zou vertrekken vanaf de vorige klant. Maar de loodgieter stond plots voor de deur zonder aankondiging. Voor de rest geen probleem, maar wel verrassend.

Bas Vegt

Twee medewerkers van het bedrijf hebben bij mij mijn toilet afvoer ontstopt.

Niet echt van toepassing.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

0. De prijs wist ik niet van tevoren, en ik weet verder ook niet hoe deze zich vergelijkt met vergelijkbare services.

Avond in het weekend. Niet ideaal. Vriendelijke meedenkende en doorpakkende medewerker.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Heel fijn geholpen elke keer. Ik zou nog een rapport willen hebben omdat het elke keer raak is op een adres.

Na dringende en vele reparatie op een adres graag een rapport of advies geven aan de VVE.

George uit Overschie

Net als de vorige keer op korte termijn een verstopping verholpen voor een nette prijs.