Riool.nl

Vakkundigheid
Prijs/kwaliteit
7.6/10

Oude apparatuur, veel geluid, niet gesmeerde onderdelen, te vroeg beginnen met werken

niet in de nacht/ochtend werken

Verontrustend

ff normaal doen

Ik slaap graag uit.
Toch vind ik het af en toe ook heerlijk om om 8 uur mijn bed uit getrild te worden.
Een echte aanrader!

Wat meer rekening houden met de buurt graag!

Maters & Hermsen JournalistiekCommunciatie

Vandaag stroomde het riool over in ons bedrijf. Gebeld met Riool.nl, er was drukte bij het bedrijf. Toch geregeld dat er binnen een paar uur twee aardige en vakkundige mannen op de stoep stonden.... Vandaag stroomde het riool over in ons bedrijf. Gebeld met Riool.nl, er was drukte bij het bedrijf. Toch geregeld dat er binnen een paar uur twee aardige en vakkundige mannen op de stoep stonden. Klasse!

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Zondag 3 december 2017 de hele ochtend en halve middag gebeld naar riool service nl. Probleem met verstopte wc maar de telefoon gaat niet eens over zeer slecht dus zeer ontevreden 24/7 bereikbaar???... Zondag 3 december 2017 de hele ochtend en halve middag gebeld naar riool service nl. Probleem met verstopte wc maar de telefoon gaat niet eens over zeer slecht dus zeer ontevreden 24/7 bereikbaar??? Niet dus zeer slecht!

Bereikbaar zijn

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Alles is prima verlopen, klantvriendelijk, zorgvuldig en informatief.

Doorslaggevend, goedkoper dan anderen

Prima ervaring echter de afroep tijden zouden wel beter moeten kunnen

zie boven

van den Burg

NIet best. Uiteindelijk de verstopping niet opgelost. Zelf opgelost door wat gedegen onderzoek waardoor de ontstopping vandaan zou komen. Uiteindelijk heeft een collega bedrijf de verstopping wel op... NIet best. Uiteindelijk de verstopping niet opgelost. Zelf opgelost door wat gedegen onderzoek waardoor de ontstopping vandaan zou komen. Uiteindelijk heeft een collega bedrijf de verstopping wel op kunnen lossen.

Zoek naar de echte oorzaken, niet naar bijzaken die dan heel even het probleem oplossen.

ernst verheij

Mijn ervaring is dat ik alleen door Roberto wordt behandeld, deze man kent onze problemen en weet ze ook goed op te lossen(wij hebben een abonnement) Andere medewerkers heb ik gehad(geen namen... Mijn ervaring is dat ik alleen door Roberto wordt behandeld, deze man kent onze problemen en weet ze ook goed op te lossen(wij hebben een abonnement) Andere medewerkers heb ik gehad(geen namen bekend) maar die kwamen bijv. zonder doorspoelwater(moesten wij zelf onze kraan dik 2 uur laten lopen waar geen kracht genoeg achter zat)

altijd zorgen voor aanwezigheid van een tank doorspoelwater.. Bij melding van een verstopping moet er op Uw kantoor niet worden gezeurd van we zijn dit jaar al een keer geweest.(sorry wij hebben een... altijd zorgen voor aanwezigheid van een tank doorspoelwater.. Bij melding van een verstopping moet er op Uw kantoor niet worden gezeurd van we zijn dit jaar al een keer geweest.(sorry wij hebben een abonnement)