Riool.nl

Vakkundigheid
Prijs/kwaliteit
7.6/10

anonymous

Ik had voor de twee keer een problemen met mijn riolering. RSS had eerder mij geholpen waar ik slechte ervaring mee had. Na vele zoeken Riool.nl gevonden. Ik had een supervriendelijke dame aan de... Ik had voor de twee keer een problemen met mijn riolering. RSS had eerder mij geholpen waar ik slechte ervaring mee had. Na vele zoeken Riool.nl gevonden. Ik had een supervriendelijke dame aan de lijn. De volgende dag gelijk in de ochtend een afspraak gemaakt en paar dagen later een uitgebreid rapport gekregen. Ik ben super tevreden en blij met deze organisatie. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Blijf zo doorgaan!!

anonymous

Waardeloos , tegen het oplichting aan

nee even kijken , niet kunnen vinden en dan maar 145,= facturenen
en dreigen dat het veel geld gaat kosten als ze het problem wel kunnen vinden.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

voor een raagje door een buisje halen zijn ze misshien geschikt maar het moet niet te moeilijk worden wand dan snappen ze het niet.

Danny

Zeer goede ervaring en erg vriendelijke monteur het probleem met de keuken afvoer was zo verholpen met de veer, tussen door nog een gezellig praatje gemaakt. Kortom top!

Nee top service en bedrijf ga vooral zo door.

N.v.t. riool abbonement

Aben W.P.

Zaterdag 19 oktober hadden wij problemen in de keuken en badkamer. Na het initiële gesprek werden wij al gauw door monteur gebeld. Zelfs toen hij dicht bij huis was was er nog telefonisch contact.... Zaterdag 19 oktober hadden wij problemen in de keuken en badkamer. Na het initiële gesprek werden wij al gauw door monteur gebeld. Zelfs toen hij dicht bij huis was was er nog telefonisch contact. De klachten zijn professioneel verholpen maar wat zeker zo belangrijk is de vriendelijke en behulpzame houding. Wij kunnen niet anders zeggen dat het klasse was.

De grootste uitdaging is om dit niveau( voor alle medewerkers) te handhaven!

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Niet van toepassing omdat wij via de eigenaar een collectief contract hebben. Prijs kwaliteit kan ik gezien het collectieve contract niet beoordelen

Zuid West Facilitaire diensten

Vandaag 1/10 gebeld voor verstopping werd binnen 10 minuten gebeld dat ze onderweg waren .
Zijn een uurtje bezig geweest.
Grote klasse prima jongens.
Alles weer netjes opgeruimd...
Zijn een uurtje bezig geweest.
Grote klasse prima jongens.
Alles weer netjes opgeruimd .
Ooit een probleem met verstopping Riool.nl bellen .
👍👍👍

Absoluut niet .

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Geen idee heb de prijs nog niet doorgekregen

Ivo

Riool.nl heeft een inspectie in mijn straat in Diemen, Meerkoet, uitgevoerd met hoge druk. Vorige keer kregen we daar op voorhand een brief over, om de wc-bril te sluiten. Nu geen brief en zijn de... Riool.nl heeft een inspectie in mijn straat in Diemen, Meerkoet, uitgevoerd met hoge druk. Vorige keer kregen we daar op voorhand een brief over, om de wc-bril te sluiten. Nu geen brief en zijn de toilet en badkamer zeiknat met rioolwater! Het water zit tot aan het plafond! Sommige buren zijn op vakantie of zijn aan t werk en treffen bij thuiskomst een vies en stinkend toilet aan, want ook het waterslot (tegen stank) is leeggetrokken. Een hele slechte zaak!

Informeer op voorhand bewoners, als je met hoge druk een riool doorspuit, dat ze hun toiletbril sluiten. Nu is er een heuse fontein uit wc’s gekomen en is alles in wc en badkamer besmeurd met vies water.

Riool snel ontstopt. Prijs voor het permanent oplossen fluctueerde van 300 naar 600 euro in verschillende gesprekken. Een schriftelijke toelichting wat er voor die prijs zou gebeuren was te veel... Riool snel ontstopt. Prijs voor het permanent oplossen fluctueerde van 300 naar 600 euro in verschillende gesprekken. Een schriftelijke toelichting wat er voor die prijs zou gebeuren was te veel gevraagd. Snel uit de brand geholpen, maar opvolging is waardeloos.

Ruk

jezelf is opnemen

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Oude apparatuur, veel geluid, niet gesmeerde onderdelen, te vroeg beginnen met werken

niet in de nacht/ochtend werken

Verontrustend

ff normaal doen