Riool.nl

Vakkundigheid
Prijs/kwaliteit
7.4/10

Hans

Probleem met verstopte afvoer van CV niet opgelost. Ze zouden offerte maken voor vervangen leidingen. Na 3 keer bellen en ruim een maand wachten nog geen enkele reactie. Toen ik mailde dat we een... Probleem met verstopte afvoer van CV niet opgelost. Ze zouden offerte maken voor vervangen leidingen. Na 3 keer bellen en ruim een maand wachten nog geen enkele reactie. Toen ik mailde dat we een ander oplossing hadden kreeg ik wel opeens dezelfde dag nog een rekening. Kijk dat kunnen ze wel snel.

Als je geen zin hebt om het werk aan te nemen zeg het da!

Vveprinsesmarijkestraat

Top service beleefde en goede uitleg van het bestaande probleem.
Eerlijke uren berekening.

Grotere voorraad in de auto meenemen

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Belangrijk geen omslachtige verkoop verhalen of extra berekeningen

de vries

Zojuist door gesneden op de snelweg!

Gedraag je in het verkeer maar helemaal als u je een wandelend uithangbord bent!

Niet

Alex

Via de VVE is riool.nl ingeschakeld om in ons appartement een mogelijke lekkage in de afvoer op te sporen. Na het eerste bezoek, waarbij een rioolcamera werd ingezet, werd uitsluitend een in de... Via de VVE is riool.nl ingeschakeld om in ons appartement een mogelijke lekkage in de afvoer op te sporen. Na het eerste bezoek, waarbij een rioolcamera werd ingezet, werd uitsluitend een in de cementdekvloer liggende koppeling met 80% zekerheid aangewezen als mogelijke oorzaak van de wateroverlast, overigens zonder noemenswaardige / navolgbare onderbouwing. Na breekwerk bleek er met de koppeling niets mis te zijn. Excuses konden er bij riool.nl overigens niet vanaf. Na een tweede bezoek, waarbij opnieuw de camera werd ingezet, werd ineens ondubbelzinnig gewezen naar de volgende koppeling in de afvoerpijp... Een bij het tweede bezoek door riool.nl gemaakte tekening van het verloop van de afvoerpijp strookte duidelijk niet met door onszelf gemaakte warmtebeelden ervan; de tekening was dusdanig krom (in de pijp zou een hoek van 135 (i.p.v. 45) graden zitten) dat deze onmiddellijk de indruk van een constructiefout wekte. Toen wij dit aankaartten onder overlegging van de warmtebeelden werd botweg gesteld dat de tekening overeenkomstig de geconstateerde situatie was. Op een aanbod om na het openbreken van de vloer aanvullend fotomateriaal te sturen op basis waarvan de rapportagetekening dan zou kunnen worden gecorrigeerd werd niet ingegaan. Conclusie: riool.nl werkt onzorgvuldig, verdient aan foute conclusies en rapportages waarvoor geen verantwoordelijkheid wordt genomen, weigert fouten te erkennen en te corrigeren, en dient overall vooral haar eigen belang in plaats van dat van de klant. Dikke afrader dus.

Wees zorgvuldig en eerlijk, en erken en herstel fouten

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

0; was een keuze van de VVE (die heroverwogen gaat worden)

Eline

Enorm slecht, niet mee in zee gaan! Na 3 afspraken ziet het er nog steeds niet uit maar de aanmaningen komen binnen.

Neem het juiste gereedschap mee, en doe je werk goed

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Niet, ik werd doorverwezen door een lokale loodgieter

Schenk

Bizar slecht.
Bizar slecht.
Word afgewimpeld op een zaterdag en zeggen dat ik maandag wel teruggebeld word. Mijn wasmachine heeft aangestaan en me vloer is verziekt. Nu kan ik niet wassen en afwassen blijkbaar is dat niet de moeite waard.

Klanten normaal te woord staan en een echte 24/7 service en niet op zaterdag zeggen dat je maandag terug gebeld wordt

Joke van der Geest

Eerder slechte ervaring met ander bedrijf. Hierna riool.nl ingeschakeld, een toppertje. De ontstopping was snel en deskundig verholpen en is niet meer teruggekomen. Mensen zoek niet verder en... Eerder slechte ervaring met ander bedrijf. Hierna riool.nl ingeschakeld, een toppertje. De ontstopping was snel en deskundig verholpen en is niet meer teruggekomen. Mensen zoek niet verder en schakel dit bedrijf in, een echte aanrader en niet duur!

Nee, was perfect.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Op hun site en aan de telefoon worden de kosten ongeveer beraamd en dit klopte ook.

Beun

Top ervaring. Goede en zeer ervaren loodgieter. Probleem afvoer douche en keuken prima opgelost. Incl voorrijkosten en een half uur werk vonden we € 114,00 een billijke prijs.

Zoveel mogelijk in dienst nemen van oudere, zeer ervaren werknemers ipv het aannemen van 'broekies' die alle wijsheid in pacht denken te hebben.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Ik had voor de twee keer een problemen met mijn riolering. RSS had eerder mij geholpen waar ik slechte ervaring mee had. Na vele zoeken Riool.nl gevonden. Ik had een supervriendelijke dame aan de... Ik had voor de twee keer een problemen met mijn riolering. RSS had eerder mij geholpen waar ik slechte ervaring mee had. Na vele zoeken Riool.nl gevonden. Ik had een supervriendelijke dame aan de lijn. De volgende dag gelijk in de ochtend een afspraak gemaakt en paar dagen later een uitgebreid rapport gekregen. Ik ben super tevreden en blij met deze organisatie. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Blijf zo doorgaan!!

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

Waardeloos , tegen het oplichting aan

nee even kijken , niet kunnen vinden en dan maar 145,= facturenen
en dreigen dat het veel geld gaat kosten als ze het problem wel kunnen vinden.

In hoeverre was de Prijs voor u doorslaggevend bij de keuze voor Riool.nl

voor een raagje door een buisje halen zijn ze misshien geschikt maar het moet niet te moeilijk worden wand dan snappen ze het niet.