Rinkel

Abelg klusbedrijf

Geweldig

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed bedrijf, snelle communicatie en hulpvaardig.

Reactie Rinkel:

Heel erg bedankt voor deze review!

Steringa Financiele planning

Super

Eenvoudig en goed

Reactie Rinkel:

Wat fijn om te horen, bedankt!

Area77

Ideale oplossing voor ons bedrijf!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Het werkt top. De switch tussen mijn vaste nr en bedrijfsnummer werkt goed. Aanrader!

Reactie Rinkel:

Goed om te horen dat Rinkel dé oplossing biedt voor de bereikbaarheid van Area77! Bedankt voor de review :-)

Mark

Top service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Het is een geweldig bedrijf. Lage prijzen en een hele vriendelijke klantenservice. Kan niet beter!

Reactie Rinkel:

Nou Mark, je maakt ons verlegen! Dank je wel!

Elektro College

Snel geregeld

Makkelijk en veel functies

Super fijn, bedankt!

Beauty By Echika

Snel en makkelijk

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Altijd goed geholpen als er iets is, verder is het een super simpele app om te gebruiken.

Reactie Rinkel:

Precies wat we willen horen, dank je wel!

BDPS

Werkt geweldig

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Het product werkt geweldig! Eigenlijk boven verwachting.

Reactie Rinkel:

Wauw, dat is wel heel leuk om te horen... dank je wel!

SerCool

Top!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Voldoet aan al onze verwachtingen. We waren al langere tijd met 2 GSM's werkzaam maar dat brengt veel beperkingen met zich mee. De scheiding tussen werk en privé werd steeds moeilijker. Nu maken we... Voldoet aan al onze verwachtingen. We waren al langere tijd met 2 GSM's werkzaam maar dat brengt veel beperkingen met zich mee. De scheiding tussen werk en privé werd steeds moeilijker. Nu maken we gebruik van een vast nummer via Rinkel en middels een overzichtelijk en duidelijk menu kunnen we al onze wensen weergeven; doorschakeling naar betreffende GSM overdag, voicemail na 17.00 uur en in het weekend. Wanneer we vragen hebben aan Rinkel, dan hoeven we nooit lang op antwoord te wachten

Reactie Rinkel:

En jullie review voldoet aan al onze verwachtingen omdat dit precies samenvat wat Rinkel kan betekenen voor ondernemers! Heel erg bedankt :-) fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Sterk voor ouder en kind

Top service!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede service, handelen snel en zijn laagdrempelig in contact. Een top service!

Wat fijn, top!

Gelderland Medical

Top product

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Uit oogpunt van professionaliteit gekozen voor een 085 nummer. Binnen de kortste keren actief, betaalbaar, en een goed aanpasbaar menu om de boel naar eigen wensen in te stellen. Voor ons is dit... Uit oogpunt van professionaliteit gekozen voor een 085 nummer. Binnen de kortste keren actief, betaalbaar, en een goed aanpasbaar menu om de boel naar eigen wensen in te stellen. Voor ons is dit super!

Reactie Rinkel:

We zijn blij dat Gelderland Medical de juiste bereikbaarheid kan bieden met Rinkel, bedankt voor de review!