Chris

Na veel twijfel aan onze kant hebben we uiteindelijk een Giant Chill genomen. Een leuke aanbieding met leuke accessoires. We zijn prima geholpen en we komen met plezxier nog een keer terug.

fijn personeel dan meedenkt en de prijzen zijn ook erg voordelig.

eenrichtingsverkeer in de straat!

John

Alles wat goed gegaan.

Vlotte bezorging aan huis door vriendelijke chauffeur. Fiets was netje ingepakt en fiets behoorlijk prettig!

Elfri

Manlief had als cadeau een nieuwe fiets besteld. Achteraf bleek dat de fiets een verkeerde maat had. Gelukkig kon deze 3 dagen later netjes omgeruild worden. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe... Manlief had als cadeau een nieuwe fiets besteld. Achteraf bleek dat de fiets een verkeerde maat had. Gelukkig kon deze 3 dagen later netjes omgeruild worden. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe fiets en jullie hebben het snel opgelost.

Roy Lomwal

Ik ben tevreden met de service van rijwielcashencarry.nl. Gelukkig niet op aan te merken. Fiets was snel binnen net als de vorige keer in 2015! Volgende keer klop ik weer bij jullie aan.

Melanie

Fijn dat ik mijn nieuwe fiets via Fiscfree bij rijwielcashencarry.nl kon aanschaffen. heel erg bedankt voor het meedenken en meefilteren met mijn wensen! TOp!

de vele opties, meedenken en filteren

nee geen

Antoin

Goede winkel en niets op aan te merken

Er staat duidelijke omschrijving bij de fietsen, de levering is duidelijk en snel en de klantenservice helpt vriendelijk mee. het zijn geen vervelde verkopers oid!

Annabel

Goede fiets voor goede prijs

fiets soepel, kinderzitje was eenvoudig te plaatsen, mijn man kan er ook op fietsen

Richard Burghman

Alles verliep volgens afspraak. na plaatsing vd order kreeg ik een mail met de afleverdag, deze schikte mij en de chauffeur kwam op het afgesproken tijdstip.

helemaal tevreden

Jantine

Tevreden

ik ben bij rijwiel cash en carry goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe e bike.

Memphis

Goed betrouwbaar en levert onbeschadigde fietsen