Niek

Een Alpina Yabber 26 inch gekocht en zeer tevreden. Scherpe prijzen en ik kon de fiets dezelfde dag nog ophalen.

Scherpe prijzen
snel afgemonteerd

Niels

Prima service verleend, maar nog veel belangrijker wat wordt hier nauwkeurige afmontage geleverd! vakkundig en snel wat wil je nog meer. Ik heb mijn fietsenwinkel gevonden veruit de beste in heel... Prima service verleend, maar nog veel belangrijker wat wordt hier nauwkeurige afmontage geleverd! vakkundig en snel wat wil je nog meer. Ik heb mijn fietsenwinkel gevonden veruit de beste in heel Eindhoven.

vakkundige afmontage
assortiment
vriendelijkheid

volle winkel iets te vol

Lizette B.

Super geen andere woorden voor! 5 sterren een dikke 10!

Romario H.

Rijwiel Cash en Carry ga zo door ! Ik ben ontzettend tevreden met de wijze dat ik hier geholpen ben zowel telefonisch als in de winkel. Daarnaast zijn ook de prijzen hier goed in verhouding en is... Rijwiel Cash en Carry ga zo door ! Ik ben ontzettend tevreden met de wijze dat ik hier geholpen ben zowel telefonisch als in de winkel. Daarnaast zijn ook de prijzen hier goed in verhouding en is het assortiment erg ruim. 5 dikke sterren!

marion

Hartstikke goede ervaring met dit bedrijf! Mijn elektrische fiets hier besteld een tijd geleden, helaas kampte ik met wat mankementen. Toen ik telefonisch contact opnam werd ik zeer vriendelijk... Hartstikke goede ervaring met dit bedrijf! Mijn elektrische fiets hier besteld een tijd geleden, helaas kampte ik met wat mankementen. Toen ik telefonisch contact opnam werd ik zeer vriendelijk geholpen door een van de medewerkers, samen hebben we een afspraak ingepland en heb ik zeer vlot mijn fiets gerepareerd terug ontvangen!!

snelheid, vriendelijk personeel en goede prijsverhouding

niks op aan te merken

Jan

Na 3 maanden heb ik nu de eerste GRATIS servicebeurt laten doen bij rijwiel cash en carry. Heel fijn dat dit er bij zat en nog zonder kosten.

gratis servicebeurt

telefonisch druk

Fouad

Ik kon mijn bestelde fiets dezelfde dag nog ophalen in Eindhoven. Heel fijn dat het zo snel kon. Ik wil jullie graag bedanken!

fiets kan hier snel afgehaald worden
kwaliteitsfietsen

Nielje Wagenaar

Na wat zoekwerk had ik de juiste fiets gevonden voor mijn zoon bij RijwielCashen Carry.nl

goed te navigeren site ook op tablet

Bea

Ik kreeg te horen dat mijn bestelde fiets niet meer leverbaar was. Dit was uiteraard een hele teleurstelling want ik was erg blij met mijn keuze. Maar ze bode mij een betere fiets aan voor dezelfde... Ik kreeg te horen dat mijn bestelde fiets niet meer leverbaar was. Dit was uiteraard een hele teleurstelling want ik was erg blij met mijn keuze. Maar ze bode mij een betere fiets aan voor dezelfde prijs!

heel goede service
goed afgehandeld