Ingrid

Fjin dat ik bij mijn bestelling een servicebeurt bij kon bestellen.

Het meedenken van het personeel is erg fijn

Ber

Afgelopen week een fiets gekocht en had een probleem met mijn versnellingen. Zeer snel een vakkundig opgelost!

Groot assortiment

Hank peels

Toppers bij rijwiel cash en carry. Na een aantal mankementen snel oplossingen en tegemoetkoming gehad zeer tevreden met deze service.

kleine mankementjes

Eva Willem

Niks op aan te merken. Goede service, vriendelijk personeel en een ruim aanbod aan fietsen. Gewoon zoals het hoort !

Ferry van Boxtel

Niks op aan te merken. Precies wat je kan verwachten van een eerlijk bedrijf met nette prijzen en medewerkers.

Deilija

Leuke winkel en net personeel. Goed geïnformeerd over de mogelijkheden van alle verzekeringen en er meteen een afgesloten.

Christiaan

Ruim aanbod aan fietsen, goede service en scherpe prijzen worden hier gehanteerd.

Boudewijn Peters.

Goede site, wel wat aan de oude kant. bestelproces is gemakkelijk en de levering was erg snel! De 5 sterren zeker wel verdient

verouderde site

Florentine

Echt super bedankt met deze super service!! Ik had 0 verstand van fietsen en wilde deze keer een echt goede fiets kopen die lang meegaat. Dankzij de vriendelijke medewerkers die ontzettend goed... Echt super bedankt met deze super service!! Ik had 0 verstand van fietsen en wilde deze keer een echt goede fiets kopen die lang meegaat. Dankzij de vriendelijke medewerkers die ontzettend goed hebben meegedacht samen tot de juiste beslissing gekomen! Bedankt.

alles

niks

Kees Vleesmans

Online een herenfiets besteld zonder enige moeite. Meteen voldoende informatie ontvangen over de levering en de bestelling via de mail.

snelle levering
vriendelijke medewerkers (telefonisch)