Orangasli

Ik heb zeer slechte ervaringen met Rijwiel Cash & Carry omdat zij mij een ondeugdelijk fiets ter waarde van €859,- hebben geleverd. Deze aangekochte fiets ging al na één dag kapot en het deugde nog...

Mooi assortiment

- Reparatie fietsen
- Deugelijke producten leveren
- Klachen afhandeling

Reactie Rijwiel Cash en Carry:

Beste Martijn,

Allereerst vinden wij het ook erg vervelend voor u dat u niet tevreden bent met onze service en producten.

U heeft de fiets inderdaad binnen 14 dagen retour gebracht dus u ontvangt de betaling uiteraard direct retour.

Hopelijk vindt u elders een fiets die aan uw wensen voldoet.

Als laatste willen wij graag nog even melden dat wij in onze ogen er alles aan hebben gedaan om uw een goede fiets te leveren zoals het hoort. Wij hebben de fiets weer opgehaald en de versnellingen opnieuw afgesteld. Daarna was uw conclusie dat de versnellingen nog steeds niet goed werkten. Het is vervolgens uw goedrecht de fiets retour te geven. Bij ontvangst hier werd echter duidelijk dat u een aanhangertje bij de achternaaf had proberen te fabriceren. U kwam ook met een doorgedraaide asmoer. Nadat een monteur de fiets nagekeken had bleek dat de versnellingen gewoon normaal werken. Verder zijn wij gesloten op zondagen en maandagen, dat is de reden dat we die twee dagen niet gereageerd hadden.

Arjan van het Ende

Nieuwe racefiets besteld, maar deze bleek helaas niet op voorraad te zijn en niet meer leverbaar (verkeerd in systeem ingeboekt). Dit netjes gemeld door rijwielcashencarry en ook een vervangend...

- goede bereikbaarheid (via website)
- heldere communicatie
- goede prijzen
- goede levering (netjes verpakt)

- initieel bestelde fiets stond op website op voorraad, maar bleek niet zo te zijn.

Roel Vegt

Zeer positief en oplossingsgericht bij problemen.

Snelle reactie en complimenten aan Bart en Laura.

Verpakking is, hoewel goed bedoeld, matig.

steven

Mijn bestelde racefiets moest besteld worden en zou anderhalve week duren maar werd na 3 dagen al gemaild dat hij binnen was. Heerlijk kunnen fietsen met carnaval haha.

vriendelijk personeel
snelle (onverwachtse) service

band was na 3 ritten al lek hmpf!

niels

Gratis dingen krijge is altijd leuk, net een nieuwe fiets voor mijn dochter gekocht met een gratis mandje!!

gratis artikelen haha

Daan

Hele fijne service gekregen bij de zaak op de tongelresestraat. Gratis servicebeurt na paar maanden. super.

Sanne Boog

Niets op aan te merken! Leuke fietsen en prima prijsjes.

Leuke fietsen
leuke prijsjes

neen

Peter

Afgelopen zaterdag zijn we prima geholpen in de winkel. later via de webshop 2 fietsen besteld.

Fijne service, fiets besteld en andere dag bezorgd !

Chatservice is prima

Niet alleen de prijs, maar ook de service is top!