Jan

Na 3 maanden heb ik nu de eerste GRATIS servicebeurt laten doen bij rijwiel cash en carry. Heel fijn dat dit er bij zat en nog zonder kosten.

gratis servicebeurt

telefonisch druk

Fouad

Ik kon mijn bestelde fiets dezelfde dag nog ophalen in Eindhoven. Heel fijn dat het zo snel kon. Ik wil jullie graag bedanken!

fiets kan hier snel afgehaald worden
kwaliteitsfietsen

Nielje Wagenaar

Na wat zoekwerk had ik de juiste fiets gevonden voor mijn zoon bij RijwielCashen Carry.nl

goed te navigeren site ook op tablet

Bea

Ik kreeg te horen dat mijn bestelde fiets niet meer leverbaar was. Dit was uiteraard een hele teleurstelling want ik was erg blij met mijn keuze. Maar ze bode mij een betere fiets aan voor dezelfde... Ik kreeg te horen dat mijn bestelde fiets niet meer leverbaar was. Dit was uiteraard een hele teleurstelling want ik was erg blij met mijn keuze. Maar ze bode mij een betere fiets aan voor dezelfde prijs!

heel goede service
goed afgehandeld

site iets beter bijhouden

Tonny

Mooie alpina tingle 26 inch voor mijn dochter gekocht.

Zelfde dag afhalen en bijzonder lage prijzen

Helga

Leuke actie gescoord bij rijwielcashencarry.nl, scherpe prijs en echt een leuke kinderfiets met alles er op en er aan. Ik ga jullie adviseren

ja alles

nee heb ik niet

Wouter

Via de chat heel snel wat onderdelen besteld voor de fiets van mijn zoon. Topservice.

snelle klantenservice
prettig contact

Zojuist wat onderdelen laten vervangen onder de garantie. Heel fijn dat dit op deze manier kan. topservice!

John van Paling

Ben blij met mijn aankoop en handig dat de eerste servicebeurt inbegrepen is in Eindhoven

gratis servicebeurt