Contact/informatie verstrekking.
Kwaliteit en kennis instructeur?
9.7/10
Wat vindt je van onze website?
Worden de afspraken nagekomen?
9.5/10
Wat vindt je van de online-agenda/LeerlingApp?
Bereikbaarheid.
Wat vindt je van de lesauto?
Persoonlijke aandacht?
9.5/10
Begeleiding tijdens de rijles.

Damian

Goede uitleg en chill rijden

Ervaringen opleiding.

tot nu toe ervaar ik mijj rij opleiding goed goede tips en heel fijne rijinstrecteur die meedenkt met de jongeren

Fijne rijschool

Ervaringen opleiding.

Net begonnen, maar al helemaal op mijn gemak!

Isa

Rijschool leon beekmans

Ervaringen opleiding.

Ik leer veel. Leon legt veel uit en maakt grapje dus het is ook nog gezellig. Hij houd rekening me je.

Eva Baltussen

Review door Eva Baltussen

Ervaringen opleiding.

Ik vond de lessen erg leerzaam en ik ben erg blij dat ik voor Lesgo heb gekozen als rijschool.

Birgit

REVIEW LEON

fijne lessen er duidelijk

Aafke van Ingen

Feedback Rijschool Leon Beekmans, Aafke van Ingen

Ervaringen opleiding.

De rijlessenzijn erg prettig. Leon is deskundig, neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen. Je krijgt zelfvertrouwen in het rijden.
Daarnaast is het gezellig in de auto, hij is in voor een praatje maar verliest zijn deskundigheid niet uit het oog.

Erik

Niets dan lof

Ervaringen opleiding.

Ik kan nauwelijks iets negatiefs bedenken. Leon was geduldig met mijn fouten maar ook streng en doortastend waar nodig. En we hebben flink gezellig geouwehoerd.

Marissa

Goede rijschool!

Ervaringen opleiding.

Ik vind het een goede rijschool!

Thijs Oostveen

Review van Thijs

Ervaringen opleiding.

Relaxt en aangenaam rijden en leren. een beetje humor zorgt voor een goede sfeer tijdens de les.

Eva Saeboe

Super!!

Ervaringen opleiding.

Ik heb echt een super ervaring met Leon. Altijd bereikbaar, en super lessen. Hij heeft de volledige aandacht voor jou tijdens de lessen en legt alles heel overzichtelijk uit waardoor het gemakkelijker is om te onthouden en de handelingen ook weer sneller geautomatiseerd worden.