Contact/informatie verstrekking.
Kwaliteit en kennis instructeur?
9.5/10
Wat vindt je van onze website?
8.5/10
Worden de afspraken nagekomen?
Wat vindt je van de online-agenda/LeerlingApp?
Bereikbaarheid.
Wat vindt je van de lesauto?
Persoonlijke aandacht?
Begeleiding tijdens de rijles.

Ashley

Ontspannen en prettige rijlessen

Ervaringen opleiding.

Ik ben bij lesgo terecht gekomen via een vriendin. Na vervelende ervaringen bij andere rijscholen, had ik niet al te veel verwachtingen. Maar wat heb ik dat verkeerd ingeschat! Leon is kundig en prettig in de omgang! Ondanks mijn situatie heb ik mij nog nooit zo ontspannen gevoeld in de auto. Er worden je geen lessen opgedwongen die je niet nodig hebt, je word echt behandeld en gezien als persoon! Ik kan LesGo aan iedereen aanraden!

Reactie Rijschool Leon Beekmans:

Hallo Ashley

Bedankt voor de zeer positieve review.

Gr. Rijschool Leon Beekmans

NIET DOEN

Ervaringen opleiding.

Leon is een onaardige man. Ondanks dat mijn vriendin faalangst heeft geeft hij negatieve feedback en heeft ie slechts oog op wat fout gaat. Leon doet er weinig aan om de lesser zich fijn te laten voelen.

Reactie Rijschool Leon Beekmans:

Jammer dat je anoniem in de naam van je vriendin een beoordeling plaatst. Dus niet uit eigen naam. Hier kunnen wij helaas niet mee werken. Zo zou iedereen kunnen reageren. Geef ons jou naam en... Jammer dat je anoniem in de naam van je vriendin een beoordeling plaatst. Dus niet uit eigen naam. Hier kunnen wij helaas niet mee werken. Zo zou iedereen kunnen reageren. Geef ons jou naam en mailadres en wij kunnen contact met je opnemen.

Review Rijschool Leon Beekmans

Ervaringen opleiding.

Gezellige rijlessen, niet te lang blijven hangen op 1 onderwerp maar wel genoeg herhaling en aandacht wanneer dat nodig is

Review

J. De Boer

Prettige ervaring

Ervaringen opleiding.

Het ging bij mij om een opfriscursus omdat ik al een tijdje niet gereden had. Door de rustige, sympathieke en alerte benadering kreeg ik mijn zelfvertrouwen en plezier in rijden terug.

Echt de #1 in Den Bosch

Ervaringen opleiding.

Fijne en gezellige instructeur die mij heel duidelijk alles uitlegt.

Matan van Diem

Een erg fijne rijschool!!

Ervaringen opleiding.

Leuke lessen met een vriendelijke en fijne rij instructeur.

Matan van Diem

Een erg fijne rijschool!!

Ervaringen opleiding.

Leuke lessen met een vriendelijke en fijne rij instructeur.

Connor

Top rijles!!

Ervaringen opleiding.

Ik ervaar de opleiding goed ik heb geen klachten.

Goede geleidelijke lessen

Ervaringen opleiding.

Geleidelijk aan leer je steeds iets nieuws. Maar dingen van langer geleden worden genoeg herhaald. En er word ruimte gemaakt om eventuele dingen waar je over twijfelt nog extra te herhalen.