Contact/informatie verstrekking.
Bereikbaarheid.
Worden de afspraken nagekomen?
9.5/10
Kwaliteit en kennis instructeur?
9.7/10
Persoonlijke aandacht?
9.5/10
Begeleiding tijdens de rijles.
9.5/10
Wat vindt je van de lesauto?
Wat vindt je van onze website?
Wat vindt je van de online-agenda?
8.5/10

Rijschool

Floris-Bastiaan

Leuk en snel je rijbewijs behalen!

Ervaringen opleiding.

Erg gezellig in de auto, je humeur wordt er goed van. Daarnaast leer je snel en is het zeker ook serieus. Ik zou me geen pretterige leraar kunnen voorstellen.
Je krijgt ook nog een snoepje voor het rijden!

Reactie Rijschool Leon Beekmans:

Hoi Floris,

Jammer dat je de online-agenda niet zo bevalt, maar zoals je weet zijn wij bezig met een nieuwe en die zal je zeker beter bevallen.

Gr. Leon

Renkie van Mondfrans

Een hele leuke rijschool . ik les zelf bij leon beekmans en vind het echt een leuk moment om de auto weer in te stappen. leert ons handige trucjes zodat je het auto rijden snel onder controlen...

Ervaringen opleiding.

ik ervaring het als een leuk leermoment . waar ik zeker heel veel aan ga hebben in de toekomst. ik vind mijn rijinstructeur duidelijk en vriendelijk dus het word goed uitgeled op een vriendelijke manier.

Bjork

Beoordeling rijlessen

Goef

Victor Navarro Keeris

Review

Ervaringen opleiding.

Tot nu toe heb ik mijn opleiding erg positief bevaren.

Snel je rijbewijs!

Ervaringen opleiding.

ik heb in 2 maanden mijn rijbewijs mogen halen bij Leon, het waren erg gezellige maar vooral leerzame lessen.

Diny

Diny

Ervaringen opleiding.

Door de korte opfriscursus heb ik meer zelf vertrouwen gekregen en meer over inzichting in het drukke verkeer Ik heb veel van Leon geleerd bedankt .

The best in town!!

Ervaringen opleiding.

Zo als de titel al aangeeft: de beste rijschool in Town. Leon geeft heel ontspannen les, maar zorgt wel dat hij alles duidelijk uitlegt, waardoor je alles veel sneller begrijpt en kunt uitvoeren.

ayrton van Tol

De Rijschool om met suc6 naar je rijbewijs te gaan.

Ervaringen opleiding.

Mijn rijopleiding verloopt prima.
Leon is een instructeur die alles rustig stap voor stap uitlegt.

Prima !

Goed, duidelijk