Algehele indruk van Rijschool Dinny Verduin
Communicatie met instructeur

Geduldig en grappig

Geduldig

Lot

Geduldige rijinstructeur en duidelijke uitleg, fijne en leerzame lessen gehad!

De theoriecursus is heel erg handig.

Sera Rutgrink

Goede rijschool, uitstekende instructeur met veel geduld, die je zwakke punten herkent.

Fleur

Goede rijschool! Theoriecursus is erg handig. Rijinstructeur is duidelijk en weet precies waar je tijdens de lessen extra aandacht aan moet besteden zodat je in één keer kan slagen.

Sepp geels

Bij bas schutte heb ik een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. De instructeur heeft geduld, neemt echt moeite om uit te leggen en zorg dat jij je super op je gemak in de auto voelt. Top... Bij bas schutte heb ik een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. De instructeur heeft geduld, neemt echt moeite om uit te leggen en zorg dat jij je super op je gemak in de auto voelt. Top rijschool dinny verduin!!!??

Jac Schilder

Rijinstructeur heeft heel veel ervaring en is ook er geduldig. Geeft goede feedback. Hierdoor is het gemakkelijk om alles te leren.

Vooral zo doorgaan!

Lotte

Persoonlijke, prettige en leerzame lessen.. Ik heb bijna spijt dat ik niet eerder bij Dinny ben gaan lessen!

Max Lohr

Zeer goed, gezellige maar ook goed oplettende instructeur.

Ga vooral zo door!

Annemiek

Super rijschool!

Femke

Ik ben blij dan ik bij Rijschool Dinny Verduin ben gaan rijden en heb veel gehad aan de lessen!