Algehele indruk van Rijschool Dinny Verduin
Deskundigheid van de instructeur
Communicatie met instructeur

Ivo de Vries

Erg goede ervaring, erg aardige instructeur. Laat je op je eigen tempo leren.

Erg aardig en benoemd altijd de goede punten en de verbeterpunten voor de volgende les.

Anouck

Goede instructeur (Bas) die de lessen aan de leerling aanpast. Geeft les volgens een puntenschema waarbij makkelijk te zien is wat er nog geoefend kan worden. Bovendien rijdt hij in een witte auto... Goede instructeur (Bas) die de lessen aan de leerling aanpast. Geeft les volgens een puntenschema waarbij makkelijk te zien is wat er nog geoefend kan worden. Bovendien rijdt hij in een witte auto die hij altijd netjes houdt, voor ieder examen schoonmaakt zodat men altijd in een frisse auto rijdt.

Heeft aandacht voor de leerling, toont oprechte interesse en bovenal ben je geen nummer, wat bij veel rijscholen wel zo is. Je krijgt lessen die persoonlijk afgestemd zijn, dat vond ik vooral heel... Heeft aandacht voor de leerling, toont oprechte interesse en bovenal ben je geen nummer, wat bij veel rijscholen wel zo is. Je krijgt lessen die persoonlijk afgestemd zijn, dat vond ik vooral heel prettig

Ik heb in Den Helder afgereden, daarbij is de snelweg geen examenpunt. Ik heb dan ook maar 2 of 3 keer les gehad op de snelweg en ik durf nu niet zo goed over de snelweg te rijden omdat ik het bijna... Ik heb in Den Helder afgereden, daarbij is de snelweg geen examenpunt. Ik heb dan ook maar 2 of 3 keer les gehad op de snelweg en ik durf nu niet zo goed over de snelweg te rijden omdat ik het bijna nooit doe. Ik ben niet extreem bang maar invoegen blijf ik eng vinden.

Candy

Super goede ervaringen met Rijschool Dinny Verduin. En altijd gezellig in de auto.

Legt alles goed en rustig uit. Als het nodig is laat die het ook zien. Echt super handig als je zelf slecht lerend en vaal angst heb.

Julia Dekker

Mijn instructeur Bas is een eerlijk persoon, hij had het direct door als ik zenuwachtig was en hij deed dan ook zijn best om mij gerust te stellen. Ik hoorde van vrienden dat zij door hun... Mijn instructeur Bas is een eerlijk persoon, hij had het direct door als ik zenuwachtig was en hij deed dan ook zijn best om mij gerust te stellen. Ik hoorde van vrienden dat zij door hun rijinstructeur van een andere rijschool werden afgekat, dat heb ik nooit meegemaakt.
Rijlessen plannen ging goed en als er wat was kon ik gewoon een appje sturen, heel handig.

Relaxte sfeer in de auto, goed contact, duidelijke uitleg van wat er gebeuren moest (over afrijden en theorie-examen bijvoorbeeld)

Ik zou het echt niet weten

Samir Rahro

Heel veel plezier gehad, rijden was informatief maar ook tegelijkertijd leuk dus ging je er heen met plezier.

Communicatie met leerlingen, altijd bereikbaar en snelle reacties

Kan er zo geen bedenken.

Ik heb mijn Rijbewijs met plezier gehaald bij Dinny Verduin

Jis

Heel veel geduld! En ik had vrij snel mijn rijbewijs ondanks ik het allemaal eng vond

Veel geduld, goed uitleg

Goed!

Flexibel!

Alles ging goed!

Roy schippers

Was altijd gezellig in de auto en duidelijke rustige uitleg

Alles rustig totdat het perfect is

Sandra Schrijver

Fijne rijschool. Bas staat altijd voor je klaar als je hem nodig hebt

Staat altijd voor je klaar en maakt goeie sfeer in auto.