Algehele indruk van Rijschool Dinny Verduin
Deskundigheid van de instructeur
9.9/10
Communicatie met instructeur
9.8/10

Fijne rijschool, top lessen gehad.

Kritisch wanneer het moet! Altijd gezellig gehad

Super leuke rijschool! Duidelijk uitgelegd gekregen wat mijn sterke en zwakke punten waren en top instructeur.

Beaudille

Hele relaxte rijschool met goede communicatie en begrip. De rijinstructeur is altijd in voor een grapje en gezelligheid, maar is op de momenten waar nodig serieus en zorgt dat de focus behouden wordt.

De rijinstructeur is begripvol en zorgt dat jij je op je gemak voelt in de auto.

Geen.

Sabine

Dankzij Dinny heb ik mijn rijlessen als heel erg gezellig en leerzaam ervaren. Naast dat je met Dinny altijd lol hebt, kan hij ook erg serieus zijn op de momenten dat het moet.

Goede, informatieve en leuke manier van les geven.

Anouk van klaveren

Mijn ervaring met rijschool Dinny Verduin was echt top! Alles werd goed geregeld en kon al mijn lessen vooruitplannnen tot aan mn examen. Hele leuke instructeur. & heb een gezellige en leerzame rij...

Alles aan mijn rij opleiding was tot de puntjes goed geregeld!

Geen verbeterpunten of tips!

Jorn en Pepijn BV

Top tijden gehad in de auto bij Bas. Altijd in voor een grapje, maar ook serieus wanneer het moet.
Groeten Jorn en Pepijn

Zorgt voor een ontspannen sfeer

Sabrina

Goede rijschool. Alles aldoor goed en snel geregeld.

Bas heeft veel geduld met mij gehad en mij telkens gerust weten te stellen als ik het weer eens niet zag zitten.9

Let op je pen.

Tijmen

Ik heb veel geleerd en tegelijkertijd veel lol gehad. Alles word geregeld en het is straight forward gewoon goed.

Goed contact met de instructeur dat stelt je op je gemak

Stein Meereboer

Helemaal top! Serieus wanneer het nodig is en als het kan een grappie. Opleiding snel en met weinig lessen afgerond, en in een keer geslaagd. Harstikke tevreden.