Algehele indruk van Rijschool Dinny Verduin
9.9/10
Communicatie met instructeur
9.8/10

Mitchell Ros

Was heel fijn rijden met Dinny, duidelijke uitleg. Daardoor in een keer mijn rijbewijs gehaald!

'Streng' op de goede momenten, maar ook niet te streng.

Demi

Super fijne rijschool! Dinny geeft erg goed les en is erg geduldig. Dankzij hem in een keer gehaald!

Er word duidelijk les gegeven en dankzij de app word er precies bijgehouden hoe ver je bent. Je wordt erg op je gemak gesteld.

Geen.

Benji van der Woude

Een goede rijschool, ik ben in 1 keer geslaagd en een leuke en gezellige instructeur.

Het slaagings percentage ligt opvallend hoog

Niet echt

Fijne rijschool, top lessen gehad.

Kritisch wanneer het moet! Altijd gezellig gehad

Super leuke rijschool! Duidelijk uitgelegd gekregen wat mijn sterke en zwakke punten waren en top instructeur.

Beaudille

Hele relaxte rijschool met goede communicatie en begrip. De rijinstructeur is altijd in voor een grapje en gezelligheid, maar is op de momenten waar nodig serieus en zorgt dat de focus behouden wordt.

De rijinstructeur is begripvol en zorgt dat jij je op je gemak voelt in de auto.

Geen.

Sabine

Dankzij Dinny heb ik mijn rijlessen als heel erg gezellig en leerzaam ervaren. Naast dat je met Dinny altijd lol hebt, kan hij ook erg serieus zijn op de momenten dat het moet.

Goede, informatieve en leuke manier van les geven.

Anouk van klaveren

Mijn ervaring met rijschool Dinny Verduin was echt top! Alles werd goed geregeld en kon al mijn lessen vooruitplannnen tot aan mn examen. Hele leuke instructeur. & heb een gezellige en leerzame rij...

Alles aan mijn rij opleiding was tot de puntjes goed geregeld!

Geen verbeterpunten of tips!

Jorn en Pepijn BV

Top tijden gehad in de auto bij Bas. Altijd in voor een grapje, maar ook serieus wanneer het moet.
Groeten Jorn en Pepijn

Zorgt voor een ontspannen sfeer