Algehele indruk van Rijschool Dinny Verduin
9.9/10
Communicatie met instructeur
9.8/10

Wesley

Tijdens de lessen heb ik het altijd erg leuk gehad.
Dinny geeft een duidelijke uitleg waardoor je het goed en snel leert.
Dinny werkt met een app (PlanGo) waar je vorderingen en lopende...

Duidelijk
Flexibel
Eerlijk

Caro

Top ervaring

Relaxte sfeer in de auto en goede tips tijdens het rijden

Fijne tijd gehad! Je word op zo'n manier gedreven dat het leuk blijft in de auto maar ook dat je klaar word gestoomt voor het examen!

Top tijd

Je word uitstekent geholpen naar examen niveau!

Een zeer positieve ervaring. Duidelijke uitleg en veel feedback.

Eerlijk en kritisch waar nodig. Je weet goed waar je aan toe bent en word ook op een goede manier geconfronteerd met fouten die gemaakt worden. Er word een erg goede voorbereiding gegeven voor het examen met veel duidelijkheid en tips.

Mitchell Ros

Was heel fijn rijden met Dinny, duidelijke uitleg. Daardoor in een keer mijn rijbewijs gehaald!

'Streng' op de goede momenten, maar ook niet te streng.

Demi

Super fijne rijschool! Dinny geeft erg goed les en is erg geduldig. Dankzij hem in een keer gehaald!

Er word duidelijk les gegeven en dankzij de app word er precies bijgehouden hoe ver je bent. Je wordt erg op je gemak gesteld.

Geen.

Benji van der Woude

Een goede rijschool, ik ben in 1 keer geslaagd en een leuke en gezellige instructeur.

Het slaagings percentage ligt opvallend hoog

Niet echt

Fijne rijschool, top lessen gehad.

Kritisch wanneer het moet! Altijd gezellig gehad

Super leuke rijschool! Duidelijk uitgelegd gekregen wat mijn sterke en zwakke punten waren en top instructeur.

Beaudille

Hele relaxte rijschool met goede communicatie en begrip. De rijinstructeur is altijd in voor een grapje en gezelligheid, maar is op de momenten waar nodig serieus en zorgt dat de focus behouden wordt.

De rijinstructeur is begripvol en zorgt dat jij je op je gemak voelt in de auto.

Geen.