Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Leerzame en gezellige lestijd gehad! Geen vraag was te gek! Ik vond het zelfs bijna jammer dat ik in 1x geslaagd was, want ik heb de gezellige lessen zeker gemist! ;)

Mariëlle de Visser

Ik heb gelest bij Berman en ik ben in één keer geslaagd dankzij de goede begeleiding!

Marjolijn Slabbekoorn

Harstikke leuke lessen gehad. Was altijd gezellig en goede tips gekregen die ik nog steeds gebruik.

Niet dat ik weet.

Gert-Jan

Mijn ervaring was super!

Jorenzo Berman

Je krijgt rustig en duidelijk uitleg. Je oefent veel op plaatsen waar je tijdens je examen kunt komen. Rijinstructeur is en blijft rustig ook als je iets verkeer doet. Flexibel lessen plannen! Top... Je krijgt rustig en duidelijk uitleg. Je oefent veel op plaatsen waar je tijdens je examen kunt komen. Rijinstructeur is en blijft rustig ook als je iets verkeer doet. Flexibel lessen plannen! Top rijschool!

Nee niks.

Cynthia

Deze rijschool is zeker een aanrader. Alles wordt rustig uitgelegd en je weet waar je aan toe bent. Het is gezellig, je hebt flexibele uren, én je hebt met de goede tips die je krijgt snel je... Deze rijschool is zeker een aanrader. Alles wordt rustig uitgelegd en je weet waar je aan toe bent. Het is gezellig, je hebt flexibele uren, én je hebt met de goede tips die je krijgt snel je rijbewijs!

Nee!

Davy

Erg goed, bleef altijd rustig en legt alles duidelijk uit.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Fijne tijd gehad! Zou hem bij iedereen aanbevelen :)

Nope.

Johan van Belzen

Ja een geweldige rijschool die staat voor z'n leerlingen en altijd met rust alles uitgelegd kortom er wordt tijd voor je genomen. En het contact is altijd goed!!!!

n.v.t

Patrick Zandijk

Ik heb de rijlessen altijd met plezier gevolgd