Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

marieke

Het waren super gezellige en leerzame lessen. Wat ik nu zeker wel gaat missen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Heel flexibel in de tijden, gezelligheid, duidelijkheid, hij blijft het uitleggen tot je het begrijp. Het is gewoon een super rijschool/rij instructeur.

Martijn bolle

Helebgezekkige lessen en heel leerzaam

Arno

Beste lezer,
Ik hoop dat u even de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil graag mijn eerlijke en pure mening kwijt over rijschool Berman. Over het algemeen ben ik zeer positief over deze...

Lars

Ik ben blij dat ik gekozen heb voor Rijschool Berman. Erwin heeft snel door welk lestempo het beste bij je past. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd met de mogelijkheid om vragen te stellen....

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Je wordt goed voorbereidt op het praktijkexamen waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Rijschool Berman kiest samen met de cursist welke dagen het best uitkomen om te rijlessen.

Roos Weststrate

Duidelijke, leerzame en gezellig lessen bij Erwin!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Duidelijke, leerzame en gezellig lessen. Ook dat ik een keer les kreeg van een andere rij instructeur was erg fijn. Iemand anders die je rijden beoordeeld.

Markjan Francke

Rustige en fijne lessen met een persoonlijke aanpak waardoor je gegarandeerd vroeg of laat slaagt!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De persoonlijke manier van lesgeven en de flexibele tijden van de rijlessen. Het draait echt om jou bij Rijschool Berman!

Adriaan

Top rijschool, voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Erwin is erg aardig en legt alles goed uit.
Voor iedereen aan te raden!

Duidelijke en goede uitleg
Hij nam echt de tijd voor je
Hij laat je met een goed gevoel het praktijkexamen ingaan.

Marieke

Super begeleiding en leuke lessen! Ik heb geen moment spijt gehad van mijn overstap naar deze rijschool. Er wordt goed uitgelegd en gekeken naar hoe jij presteert. Hier worden de lessen dan ook op...

Daniëlle Berman

Ik beveel iedereen die nog moet gaan lessen rijschool Berman aan. Wat een fantastische rijschool! Geeft extra aandacht aan de dingen die nog niet goed lukken, dat is super fijn!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Daar moest ik even over nadenken maar misschien is het goed om wat meer aandacht te besteden aan de theorie. Praktijkvoorbeelden terugkoppelen naar het theorieboek.

Geweldig, en niet alleen voor het auto rijbewijs!!!

een zeer persoonlijke behandeling