Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.9/10

Marjolein schriek

Prettige en ontspannen sfeer, er word goed gekeken welke manier je het beste leert. Altijd duidelijke uitleg en flexibel in de lestijden

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Duidelijke uitleg is iets moeilijker of heb je minder snel door dan word dit op verschillende manieren uitgelegd en geoefend waardoor je het wel gaat snappen. Ik vond de flexibele lestijden ook erg handig zodat ik het kon combineren met mijn werk

Sico Duijnkerke

Fijne rijschool waar alles naar jou tempo gaat. Rustige uitleg altijd, en een goeie peptalk wanneer nodig. Ik had geen betere rijschool uit kunnen kiezen.

Betty

Het waren hele leerzame lessen en als je iets niet begrijpt dan word het uitgelegd en herhaald tot je het wel begrijpt. En ook voor ue examen word je goed klaar gestoomd en dat is erg fijn. Er word...

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, ik keek altijd naar de rijlessen uit tot aan de laatste les.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Kalm en duidelijk uitleggen.

marieke

Het waren super gezellige en leerzame lessen. Wat ik nu zeker wel gaat missen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Heel flexibel in de tijden, gezelligheid, duidelijkheid, hij blijft het uitleggen tot je het begrijp. Het is gewoon een super rijschool/rij instructeur.

Martijn bolle

Helebgezekkige lessen en heel leerzaam

Arno

Beste lezer,
Ik hoop dat u even de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil graag mijn eerlijke en pure mening kwijt over rijschool Berman. Over het algemeen ben ik zeer positief over deze...

Lars

Ik ben blij dat ik gekozen heb voor Rijschool Berman. Erwin heeft snel door welk lestempo het beste bij je past. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd met de mogelijkheid om vragen te stellen....

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Je wordt goed voorbereidt op het praktijkexamen waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Rijschool Berman kiest samen met de cursist welke dagen het best uitkomen om te rijlessen.

Roos Weststrate

Duidelijke, leerzame en gezellig lessen bij Erwin!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Duidelijke, leerzame en gezellig lessen. Ook dat ik een keer les kreeg van een andere rij instructeur was erg fijn. Iemand anders die je rijden beoordeeld.

Markjan Francke

Rustige en fijne lessen met een persoonlijke aanpak waardoor je gegarandeerd vroeg of laat slaagt!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De persoonlijke manier van lesgeven en de flexibele tijden van de rijlessen. Het draait echt om jou bij Rijschool Berman!