Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Gerjanne

Ik heb rijschool Berman als erg fijn ervaren.
Er word de tijd genomen voor je, op je eigen tempo.
Het is een echte aanrader!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo

Bernice

Erwin is een fijne instructeur die alles goed uitlegt, ook al moet het 100x opnieuw uitgelegd worden. Hij zoekt je zwakke punten op tijdens een rijles en laat je dit net zolang opnieuw doen met de... Erwin is een fijne instructeur die alles goed uitlegt, ook al moet het 100x opnieuw uitgelegd worden. Hij zoekt je zwakke punten op tijdens een rijles en laat je dit net zolang opnieuw doen met de nodige uitleg, totdat je het perfect uitvoert. Al met al heb ik een hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Berman! Bedankt voor de fijne lessen! Rijschool Berman is een rijschool die ik iedereen zou aanbevelen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erwin Berman bereidt zich altijd goed voor op de rijlessen zodat hij weet welke punten hij moet aanpakken. Hij zorgt ervoor dat de leerling met steeds met zelfvertrouwen achter het stuur zit.

Marjolein schriek

Prettige en ontspannen sfeer, er word goed gekeken welke manier je het beste leert. Altijd duidelijke uitleg en flexibel in de lestijden

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Duidelijke uitleg is iets moeilijker of heb je minder snel door dan word dit op verschillende manieren uitgelegd en geoefend waardoor je het wel gaat snappen. Ik vond de flexibele lestijden ook erg... Duidelijke uitleg is iets moeilijker of heb je minder snel door dan word dit op verschillende manieren uitgelegd en geoefend waardoor je het wel gaat snappen. Ik vond de flexibele lestijden ook erg handig zodat ik het kon combineren met mijn werk

Sico Duijnkerke

Fijne rijschool waar alles naar jou tempo gaat. Rustige uitleg altijd, en een goeie peptalk wanneer nodig. Ik had geen betere rijschool uit kunnen kiezen.

Betty

Het waren hele leerzame lessen en als je iets niet begrijpt dan word het uitgelegd en herhaald tot je het wel begrijpt. En ook voor ue examen word je goed klaar gestoomd en dat is erg fijn. Er word... Het waren hele leerzame lessen en als je iets niet begrijpt dan word het uitgelegd en herhaald tot je het wel begrijpt. En ook voor ue examen word je goed klaar gestoomd en dat is erg fijn. Er word alles aan gedaan om je in 1 x te kunnen laten slagen!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, ik keek altijd naar de rijlessen uit tot aan de laatste les.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Kalm en duidelijk uitleggen.

marieke

Het waren super gezellige en leerzame lessen. Wat ik nu zeker wel gaat missen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Heel flexibel in de tijden, gezelligheid, duidelijkheid, hij blijft het uitleggen tot je het begrijp. Het is gewoon een super rijschool/rij instructeur.

Martijn bolle

Helebgezekkige lessen en heel leerzaam

Arno

Beste lezer,
Beste lezer,
Ik hoop dat u even de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil graag mijn eerlijke en pure mening kwijt over rijschool Berman. Over het algemeen ben ik zeer positief over deze rijschool en dan met name over de instructeur, meneer Erwin Berman. Toen ik voor het eerst achter het stuur kwam te zitten had ik nog nooit in een auto gezeten. Ik wil niet zeggen dat ik er als een berg tegenop keek, maar toch had ik wel klamme handjes. Dit was totaal overbodig want we begonnen van de bodem, wat ik zeer positief vindt. Ook had ik direct een goede relatie met Erwin. De sfeer in de auto is heel gemoedelijk en een groot pluspunt aan hem vind ik dat hij zich oprecht in je interesseert. Hij vraagt naar je hobby's, je werk enzovoort. Dit onthoudt hij dan vervolgens ook en op die manier kun je overal met hem over praten zonder dat meneer Berman vraagt: Waar heb je over?
Ik zou de rijschool alleen al aanraden om de instructeur. Toen ik eenmaal was afgereden was het alsof ik een soort vriend kwijt was, waar ik toch minstens één keer in de week mijn verhaal bij kwijt kon.
Helaas heb ik ook een klein negatief puntje, maar ik zou eerlijk zijn. Het negatieve puntje is dat de rijschool je veel geld kost. In vergelijking met andere scholen is het een dure rijschool.
Maar, heb je het geld, dan zou ik zeker aanraden om bij Rijschool Berman te gaan lessen. Ook omdat de kwaliteit van de lessen zeer goed is!

Kort samengevat: Ik heb ontzettend positieve ervaringen met de instructeur, alleen is de prijs een beetje aan de hoge kant. Desniettemin krijgt deze Rijschool toch een 9,9 van mij.

Lars

Ik ben blij dat ik gekozen heb voor Rijschool Berman. Erwin heeft snel door welk lestempo het beste bij je past. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd met de mogelijkheid om vragen te stellen.... Ik ben blij dat ik gekozen heb voor Rijschool Berman. Erwin heeft snel door welk lestempo het beste bij je past. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd met de mogelijkheid om vragen te stellen. Na elke les heb je echt het idee dat je weer wat geleerd hebt!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Je wordt goed voorbereidt op het praktijkexamen waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Rijschool Berman kiest samen met de cursist welke dagen het best uitkomen om te rijlessen.