Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Niek van Ruitenburg

Rijschool Berman is een rijschool die je vertrouwen geeft in de auto. Door de rustige en eenvoudige aanpak leer je goed en snel hoe om te gaan met de auto. Een echte aanrader dus.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Bij Rijschool Berman weet je waar je op aan kan. Het is duidelijk wat er goed gaat en waar nog aan gewerkt moet worden. Er wordt ook tijd genomen voor de leerlingen. Je zit met vertrouwen achter... Bij Rijschool Berman weet je waar je op aan kan. Het is duidelijk wat er goed gaat en waar nog aan gewerkt moet worden. Er wordt ook tijd genomen voor de leerlingen. Je zit met vertrouwen achter het stuur

Jordi van der Meijden

Hele fijne lessen met ontspannen rij instructeur die op een leuke manier ook je fouten verbeterd zodat je ze volgende keer niet fout doet :D

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Herhaling, herhaling en nog eens herhaling... Net zo lang tot je de oefening goed uitvoert.

Sharon

Het contact was altijd erg goed. De lessen waren gezellig en erg leerzaam alles werd rustig uitgelegd en ik werd goed voorbereid op mijn examen daardoor ook in 1x geslaagd!

Sharon

Judith

Super! Op een ontspannen manier leren rijden, instructeur met geduld en een prettige manier van uitleggen. In 1 keer geslaagd omdat ik van begin tot eind goed begeleid ben! Super!

Lilian

Super gezellige en leerzame begeleiding!

Iris

Mijn ervaring met Rijschool Berman is zeer goed.
Er werd op een rustig tempo en met goede uitleg gewerkt aan mijn persoonlijke leerpunten.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De begeleiding is goed op de persoon afgestemd.

André de Waard

Ik heb altijd met plezier in de auto gezeten. Ook waren werkelijk alle lessen leerzaam. En in weinig lessen in één keer geslaagd!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Berman is altijd rustig in de auto, dat geeft een goed gevoel.

De rijlessen worden op jouw niveau en tempo aangepast. Er wordt duidelijk uitgelegd en de lessen hebben een hoge kwaliteit. Daarnaast les je bij Rijschool Berman met een gezellige sfeer.

Daan

Erg fijne ervaring. Alles word in je eigen tempo aangeleerd.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rijschool Berman weet precies wat je nog nodig hebt om te kunnen slagen.

Gerjanne

Een hele fijne rijervaring. Ook met angst, je wordt erg goed begeleid en stapje voor stapje op je eigen tempo. Dit vond ik heel erg fijn. Alles in één keer gehaald dus super! Al met al een fijne en... Een hele fijne rijervaring. Ook met angst, je wordt erg goed begeleid en stapje voor stapje op je eigen tempo. Dit vond ik heel erg fijn. Alles in één keer gehaald dus super! Al met al een fijne en leuke rijschool! :)

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo.