Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

André de Waard

Ik heb altijd met plezier in de auto gezeten. Ook waren werkelijk alle lessen leerzaam. En in weinig lessen in één keer geslaagd!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Berman is altijd rustig in de auto, dat geeft een goed gevoel.

De rijlessen worden op jouw niveau en tempo aangepast. Er wordt duidelijk uitgelegd en de lessen hebben een hoge kwaliteit. Daarnaast les je bij Rijschool Berman met een gezellige sfeer.

Daan

Erg fijne ervaring. Alles word in je eigen tempo aangeleerd.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rijschool Berman weet precies wat je nog nodig hebt om te kunnen slagen.

Gerjanne

Een hele fijne rijervaring. Ook met angst, je wordt erg goed begeleid en stapje voor stapje op je eigen tempo. Dit vond ik heel erg fijn. Alles in één keer gehaald dus super! Al met al een fijne en...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo.

Gerjanne

Ik heb rijschool Berman als erg fijn ervaren.
Er word de tijd genomen voor je, op je eigen tempo.
Het is een echte aanrader!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo

Bernice

Erwin is een fijne instructeur die alles goed uitlegt, ook al moet het 100x opnieuw uitgelegd worden. Hij zoekt je zwakke punten op tijdens een rijles en laat je dit net zolang opnieuw doen met de...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erwin Berman bereidt zich altijd goed voor op de rijlessen zodat hij weet welke punten hij moet aanpakken. Hij zorgt ervoor dat de leerling met steeds met zelfvertrouwen achter het stuur zit.

Marjolein schriek

Prettige en ontspannen sfeer, er word goed gekeken welke manier je het beste leert. Altijd duidelijke uitleg en flexibel in de lestijden

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Duidelijke uitleg is iets moeilijker of heb je minder snel door dan word dit op verschillende manieren uitgelegd en geoefend waardoor je het wel gaat snappen. Ik vond de flexibele lestijden ook erg handig zodat ik het kon combineren met mijn werk

Sico Duijnkerke

Fijne rijschool waar alles naar jou tempo gaat. Rustige uitleg altijd, en een goeie peptalk wanneer nodig. Ik had geen betere rijschool uit kunnen kiezen.

Betty

Het waren hele leerzame lessen en als je iets niet begrijpt dan word het uitgelegd en herhaald tot je het wel begrijpt. En ook voor ue examen word je goed klaar gestoomd en dat is erg fijn. Er word...

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, ik keek altijd naar de rijlessen uit tot aan de laatste les.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Kalm en duidelijk uitleggen.