Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.9/10

Sharon

Het contact was altijd erg goed. De lessen waren gezellig en erg leerzaam alles werd rustig uitgelegd en ik werd goed voorbereid op mijn examen daardoor ook in 1x geslaagd!

Sharon

Judith

Super! Op een ontspannen manier leren rijden, instructeur met geduld en een prettige manier van uitleggen. In 1 keer geslaagd omdat ik van begin tot eind goed begeleid ben! Super!

Lilian

Super gezellige en leerzame begeleiding!

Iris

Mijn ervaring met Rijschool Berman is zeer goed.
Er werd op een rustig tempo en met goede uitleg gewerkt aan mijn persoonlijke leerpunten.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De begeleiding is goed op de persoon afgestemd.

André de Waard

Ik heb altijd met plezier in de auto gezeten. Ook waren werkelijk alle lessen leerzaam. En in weinig lessen in één keer geslaagd!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Berman is altijd rustig in de auto, dat geeft een goed gevoel.

De rijlessen worden op jouw niveau en tempo aangepast. Er wordt duidelijk uitgelegd en de lessen hebben een hoge kwaliteit. Daarnaast les je bij Rijschool Berman met een gezellige sfeer.

Daan

Erg fijne ervaring. Alles word in je eigen tempo aangeleerd.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rijschool Berman weet precies wat je nog nodig hebt om te kunnen slagen.

Gerjanne

Een hele fijne rijervaring. Ook met angst, je wordt erg goed begeleid en stapje voor stapje op je eigen tempo. Dit vond ik heel erg fijn. Alles in één keer gehaald dus super! Al met al een fijne en...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo.

Gerjanne

Ik heb rijschool Berman als erg fijn ervaren.
Er word de tijd genomen voor je, op je eigen tempo.
Het is een echte aanrader!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig en op je eigen tempo

Bernice

Erwin is een fijne instructeur die alles goed uitlegt, ook al moet het 100x opnieuw uitgelegd worden. Hij zoekt je zwakke punten op tijdens een rijles en laat je dit net zolang opnieuw doen met de...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erwin Berman bereidt zich altijd goed voor op de rijlessen zodat hij weet welke punten hij moet aanpakken. Hij zorgt ervoor dat de leerling met steeds met zelfvertrouwen achter het stuur zit.