Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Femke

Unieke rijschool, rijles op maat!

-Kwaliteit

Emma Overbeeke

Ik vond de lessen bij Rijschool Berman erg fijn. Er werd goed uitleg gegeven en de kwaliteit van de lessen was uitstekend. Ik heb veel geleerd en het resultaat was dan ook dat ik in 1 keer slaagde... Ik vond de lessen bij Rijschool Berman erg fijn. Er werd goed uitleg gegeven en de kwaliteit van de lessen was uitstekend. Ik heb veel geleerd en het resultaat was dan ook dat ik in 1 keer slaagde voor mijn rijbewijs!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Het wad fijn om les te krijgen van Erwin. Hij kan duidelijk en vooral rustig uitleggen wat er moet gebeuren en dat is voor mijzelf belangrijk.

Marieke.wendy@gmail.com

Fijne manier van lessen waar alles met veel geduld en rust word behandeld. Veel word herhaald als dat nodig is. Erwin denkt met je mee is begripvol en zorgt er voor dat je op je eigen tempo en... Fijne manier van lessen waar alles met veel geduld en rust word behandeld. Veel word herhaald als dat nodig is. Erwin denkt met je mee is begripvol en zorgt er voor dat je op je eigen tempo en manier kan lessen wat bij je past en niet langer dan nodig is. Na het afrijden ervaar ik dat ik veel tips gebruik en toepas.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustige manier van uitleggen, veel geduld en alles word gezegd, behandeld en herhaald.

Inge Schrijver

Rijschool Berman...
Mijn ervaring is in woord; geweldig! Het waren altijd leuke, leerzame maar vooral ook duidelijke lessen.
Een instructeur waar je je echt op je gemak voelt. Rijschool Berman...
Een instructeur waar je je echt op je gemak voelt.
Door zijn geduld, vertrouwen en structuur in 1 x geslaagd!
Nogmaals bedankt voor alles Erwin! :)

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen zijn echt heel persoonlijk. Je leert op je eigen tempo!

Maarten

Ik heb met plezier gelest bij Rijschool Berman. Hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik het ook kon. Een foutje maken was nooit erg. Hij heeft het geduld om iemand te leren autorijden. Het... Ik heb met plezier gelest bij Rijschool Berman. Hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik het ook kon. Een foutje maken was nooit erg. Hij heeft het geduld om iemand te leren autorijden. Het leukste is als je dan ook nog in 1x bent geslaagd!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erg vriendelijk en geduldig.

Leerzame, leuke lessen.

Leerzame, leuke lessen.

Rijschool Berman kan ik iedereen aanbevelen!
Een super rijschool met lessen op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles werd heel duidelijk uitgelegd en alles werd op je eigen tempo aangepast.

Fijne lessen, op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen worden aangepast naar wat je kunt. Hierdoor word je zekerder bij het rijden.

Jesper de Goffau

Erwin stelt je op je gemak en legt alles eenvoudig en duidelijk.
Dankzij zijn goede en leuke lessen heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald! Ik raad iedereen om bij Erwin te gaan lessen!

De persoonlijke aanpak.