Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.9/10

Marieke.wendy@gmail.com

Fijne manier van lessen waar alles met veel geduld en rust word behandeld. Veel word herhaald als dat nodig is. Erwin denkt met je mee is begripvol en zorgt er voor dat je op je eigen tempo en...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustige manier van uitleggen, veel geduld en alles word gezegd, behandeld en herhaald.

Inge Schrijver

Rijschool Berman...
Mijn ervaring is in woord; geweldig! Het waren altijd leuke, leerzame maar vooral ook duidelijke lessen.
Een instructeur waar je je echt op je gemak voelt.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen zijn echt heel persoonlijk. Je leert op je eigen tempo!

Maarten

Ik heb met plezier gelest bij Rijschool Berman. Hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik het ook kon. Een foutje maken was nooit erg. Hij heeft het geduld om iemand te leren autorijden. Het...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erg vriendelijk en geduldig.

Leerzame, leuke lessen.

Leerzame, leuke lessen.

Rijschool Berman kan ik iedereen aanbevelen!
Een super rijschool met lessen op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles werd heel duidelijk uitgelegd en alles werd op je eigen tempo aangepast.

Fijne lessen, op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen worden aangepast naar wat je kunt. Hierdoor word je zekerder bij het rijden.

Jesper de Goffau

Erwin stelt je op je gemak en legt alles eenvoudig en duidelijk.
Dankzij zijn goede en leuke lessen heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald! Ik raad iedereen om bij Erwin te gaan lessen!

De persoonlijke aanpak.

Niek van Ruitenburg

Rijschool Berman is een rijschool die je vertrouwen geeft in de auto. Door de rustige en eenvoudige aanpak leer je goed en snel hoe om te gaan met de auto. Een echte aanrader dus.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Bij Rijschool Berman weet je waar je op aan kan. Het is duidelijk wat er goed gaat en waar nog aan gewerkt moet worden. Er wordt ook tijd genomen voor de leerlingen. Je zit met vertrouwen achter het stuur

Jordi van der Meijden

Hele fijne lessen met ontspannen rij instructeur die op een leuke manier ook je fouten verbeterd zodat je ze volgende keer niet fout doet :D

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Herhaling, herhaling en nog eens herhaling... Net zo lang tot je de oefening goed uitvoert.