Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Leerzame, leuke lessen.

Rijschool Berman kan ik iedereen aanbevelen!
Een super rijschool met lessen op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles werd heel duidelijk uitgelegd en alles werd op je eigen tempo aangepast.

Fijne lessen, op eigen tempo.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen worden aangepast naar wat je kunt. Hierdoor word je zekerder bij het rijden.

Jesper de Goffau

Erwin stelt je op je gemak en legt alles eenvoudig en duidelijk.
Dankzij zijn goede en leuke lessen heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald! Ik raad iedereen om bij Erwin te gaan lessen!

De persoonlijke aanpak.

Niek van Ruitenburg

Rijschool Berman is een rijschool die je vertrouwen geeft in de auto. Door de rustige en eenvoudige aanpak leer je goed en snel hoe om te gaan met de auto. Een echte aanrader dus.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Bij Rijschool Berman weet je waar je op aan kan. Het is duidelijk wat er goed gaat en waar nog aan gewerkt moet worden. Er wordt ook tijd genomen voor de leerlingen. Je zit met vertrouwen achter het stuur

Jordi van der Meijden

Hele fijne lessen met ontspannen rij instructeur die op een leuke manier ook je fouten verbeterd zodat je ze volgende keer niet fout doet :D

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Herhaling, herhaling en nog eens herhaling... Net zo lang tot je de oefening goed uitvoert.

Sharon

Het contact was altijd erg goed. De lessen waren gezellig en erg leerzaam alles werd rustig uitgelegd en ik werd goed voorbereid op mijn examen daardoor ook in 1x geslaagd!

Sharon

Judith

Super! Op een ontspannen manier leren rijden, instructeur met geduld en een prettige manier van uitleggen. In 1 keer geslaagd omdat ik van begin tot eind goed begeleid ben! Super!

Lilian

Super gezellige en leerzame begeleiding!

Iris

Mijn ervaring met Rijschool Berman is zeer goed.
Er werd op een rustig tempo en met goede uitleg gewerkt aan mijn persoonlijke leerpunten.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De begeleiding is goed op de persoon afgestemd.