Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Esther Oostdijk

Ik heb altijd de rijlessen als fijn en gezellig ervaren. De feedback en aanwijzingen waren altijd duidelijk. Ik beveel Rijschool Berman van harte aan!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De persoonlijke begeleiding en de betrokkenheid waren heel fijn.

Anouk

Hele prettige en goede rijschool!!

Duidelijk uitleggen

Marline

Ik voelde me goed op mijn gemak toen ik eerst een aantal lessen van Erwin kreeg en daarna van Marijke . Ik vond het heel goed dat ze het stapje voor stapje doen en dat ze je pas laten afrijden als... Ik voelde me goed op mijn gemak toen ik eerst een aantal lessen van Erwin kreeg en daarna van Marijke . Ik vond het heel goed dat ze het stapje voor stapje doen en dat ze je pas laten afrijden als je er echt klaar voor bent. Ik had altijd zin in de rijlessen, omdat het gezellig was. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen, want ik heb erg leuke en leerzame lessen gehad!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Veel geduld. Rustige uitleg. Ontspannen sfeer.

Danique

Erg Leuke en leerzame lessen bij rijschool Berman! Ze kijken echt naar wat je kunt, leggen alles op een rustige manier uit. Ik adviseer deze rijschool zekker!

Leendert

Gedurende een wat langere periode heb ik gelest bij Erwin en wat korter bij Marijke. Met allebei heb ik zeer positieve ervaringen. Heb lekker kunnen lessen op mijn eigen tempo en ben in 1x geslaagd!... Gedurende een wat langere periode heb ik gelest bij Erwin en wat korter bij Marijke. Met allebei heb ik zeer positieve ervaringen. Heb lekker kunnen lessen op mijn eigen tempo en ben in 1x geslaagd! Tussentijdse toets is ook gelukt. Ze zijn allebei rustig en ontspannen en voelen je goed aan. Hadden vaak al door hoe ik me voelde die week! zaten ook niet constant te whatsappen tijdens de lessen. Iets wat ik bij een andere rijschool wel heb ervaren en wat ik irritant vind.
Duidelijke uitleg en ook niet moeilijk doen als er een les verzet moest worden. Ook niet onbelangrijk. Ik mocht de eerste les gelijk de snelweg op wat ik toch wel van vertrouwen vind spreken. Ik had er eigenlijk eigenlijk direct een goed gevoel bij en dat is zo gebleven. Ook toen het voor mij moeilijk werd, want voor mij was het best even pittig omdat ik wegens privé redenen een tijdje moest stoppen met lessen. Ook toen bleven Erwin en Linda mij steunen en bleven ze interesse tonen in hoe het met mij ging. Ook Marijke was tijdens de lessen recht door zee en heeft me in korte tijd veel geleerd.
Ik kan deze rijschool ZEKER aanraden en heb er geen moment spijt van gehad!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig. Duidelijk. Goede gesprekken. Goede balans tussen inspanning en ontspanning.Wat bij mij ook goed hielp was als Erwin even achter het stuur zat om iets voor te doen.

Irene Philipse

Heel erg fijn rustige uitleg duidelijk en gewoon fijne mensen erg profesioneel.

Heel veel geduld

William

Fijne rijlessen gehad! Marijke en Erwin nemen de tijd voor je, ze leggen de dingen op een ontspannen manier uit. Echt een aanrader!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Ze passen je aan aan je planning en ze nemen de tijd voor je.

Corstian Van Ruitenburg

Geweldig rijschool wel veel lessen maar toch geslaagd

Ja

Cornelis

Goede rijschool! Ik heb een 10 dagen cursus gedaan en in 1 keer geslaagd. Ze leren het je zeer goed en snel

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Leren het je goed en snel