Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Karin

Ik heb alle lessen altijd superfijn ervaren! Ook vond ik het fijn dat alles stap voor stap aangeleerd werd en er goede betrokkenheid was bij heel het proces. Kortom een hele fijne rijschool die ik...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Betrokken en prettige, rustige en gezellige lessen waarin voor ieder punt veel aandacht is.

Emmilyna Goud

Erg fijne en leerzame lessen bij Rijschool Berman! Lessen worden op jouw niveau en tempo aangepast, en hebben daarnaast een hoge kwaliteit. Super!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig manier van uitleggen, veel geduld!

Hele fijne rijlessen gehad, met rustige en duidelijke uitleg van Erwin en daarna ook Marijke.
Door de rustige uitleg en structuur in de lessen, ben ik ook in 1 keer geslaagd!
Zeker aan...

Nathalie

Super gezellige en leerzame lessen gehad!! Ontzettend goede mensen die je op weg helpen naar zelfstandig rijden!

Aardige instructeurs!

Esther Oostdijk

Ik heb altijd de rijlessen als fijn en gezellig ervaren. De feedback en aanwijzingen waren altijd duidelijk. Ik beveel Rijschool Berman van harte aan!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De persoonlijke begeleiding en de betrokkenheid waren heel fijn.

Anouk

Hele prettige en goede rijschool!!

Duidelijk uitleggen

Marline

Ik voelde me goed op mijn gemak toen ik eerst een aantal lessen van Erwin kreeg en daarna van Marijke . Ik vond het heel goed dat ze het stapje voor stapje doen en dat ze je pas laten afrijden als...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Veel geduld. Rustige uitleg. Ontspannen sfeer.

Danique

Erg Leuke en leerzame lessen bij rijschool Berman! Ze kijken echt naar wat je kunt, leggen alles op een rustige manier uit. Ik adviseer deze rijschool zekker!

Leendert

Gedurende een wat langere periode heb ik gelest bij Erwin en wat korter bij Marijke. Met allebei heb ik zeer positieve ervaringen. Heb lekker kunnen lessen op mijn eigen tempo en ben in 1x geslaagd!...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig. Duidelijk. Goede gesprekken. Goede balans tussen inspanning en ontspanning.Wat bij mij ook goed hielp was als Erwin even achter het stuur zat om iets voor te doen.

Irene Philipse

Heel erg fijn rustige uitleg duidelijk en gewoon fijne mensen erg profesioneel.

Heel veel geduld