Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.8/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Huibert

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad van Erwin. Er wordt rekening gehouden met de lestijden en Erwin is altijd positief.

Maarten

Het was altijd weer een plezier om te gaan lessen. Het was altijd gezellig en ondertussen wordt alles stap voor stap aan je geleerd.
De lessen worden op je tempo aangepast wat heel fijn is.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles wordt vlot geregeld.
Altijd gezellig.
De lessen worden op jouw niveau en tempo aangepast.

Een geweldige rijschool!
Je hebt niet et gevoel dat je te veel lessen moet nemen ofzo, een aardige rijinstructrische en ook de auto is nice.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Een rijinstructrische waarbij je je op je gemak voelt. Fouten maken is geen probleem en ook is het vaak bere-gezellig.
Ook de auto is een heel sterk punt

Floor

De rijschool is hartstikke fijn om mee te rijden omdat er veel persoonlijk is. Aan je kwaliteiten en minpunten wordt gedacht, voor mij was alles een super ervaring. Ik raad iedereen aan hier te... De rijschool is hartstikke fijn om mee te rijden omdat er veel persoonlijk is. Aan je kwaliteiten en minpunten wordt gedacht, voor mij was alles een super ervaring. Ik raad iedereen aan hier te leren rijden!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Goede persoonlijke ervaringen. Het is totaal niet afstandelijk en ze zijn echt geïnteresseerd in je.

Jannita

Ik vond het heel fijn om te lessen bij rijschool Berman! De lessen worden aangepast naar wat bij jou past. De begeleiding was altijd fijn en er was altijd evenveel aandacht voor de dingen die werden... Ik vond het heel fijn om te lessen bij rijschool Berman! De lessen worden aangepast naar wat bij jou past. De begeleiding was altijd fijn en er was altijd evenveel aandacht voor de dingen die werden aangeleerd!

Fijne begeleiding
Werken op jou tempo naar je examen toe

Sanne Schouten

Ik vond het erg fijn om te lessen bij Rijschool Berman. Het was altijd gezellig en leerzaam. De lessen worden aangepast aan wat jij nodig hebt en fijn vindt. Altijd goede feedback en aanwijzingen,... Ik vond het erg fijn om te lessen bij Rijschool Berman. Het was altijd gezellig en leerzaam. De lessen worden aangepast aan wat jij nodig hebt en fijn vindt. Altijd goede feedback en aanwijzingen, maar ook complimenten als je iets goed doet.
Ik beveel Rijschool Berman van harte aan!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De lessen worden aangepast aan wat jij nodig hebt.

Karin

Ik heb alle lessen altijd superfijn ervaren! Ook vond ik het fijn dat alles stap voor stap aangeleerd werd en er goede betrokkenheid was bij heel het proces. Kortom een hele fijne rijschool die ik... Ik heb alle lessen altijd superfijn ervaren! Ook vond ik het fijn dat alles stap voor stap aangeleerd werd en er goede betrokkenheid was bij heel het proces. Kortom een hele fijne rijschool die ik iedereen aanbeveel!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Betrokken en prettige, rustige en gezellige lessen waarin voor ieder punt veel aandacht is.

Emmilyna Goud

Erg fijne en leerzame lessen bij Rijschool Berman! Lessen worden op jouw niveau en tempo aangepast, en hebben daarnaast een hoge kwaliteit. Super!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Rustig manier van uitleggen, veel geduld!

Hele fijne rijlessen gehad, met rustige en duidelijke uitleg van Erwin en daarna ook Marijke.
Door de rustige uitleg en structuur in de lessen, ben ik ook in 1 keer geslaagd!
Zeker aan...
Zeker aan te bevelen bij anderen!

Nathalie

Super gezellige en leerzame lessen gehad!! Ontzettend goede mensen die je op weg helpen naar zelfstandig rijden!

Aardige instructeurs!